کد خبر : 2000826 | 20 بهمن 1402 ساعت 08:51 | 33.3K بازدید | 9 دیدگاه

اندریک:

فقط اینکه اسطوره رئال شوم راضی‌ام می‌کند!

اندریک، خرید جدید رئال مادرید، می‌گوید رویایش تبدیل شدن به یک اسطوره در این تیم است.

فقط اینکه اسطوره رئال شوم راضی‌ام می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ایده ورود اندریک به رئال مادرید در سال 2024 همه هواداران این تیم را از همین حالا به وجد می‌آورد. این فوتبالیست جوان از زمانی که وارد سطح بزرگسالان فوتبال برزیل شد، همه را غافلگیر کرد و هواداران منتظرند تا تبدیل شدن او را به بخشی از تاریخ برزیل و رئال نظاره کنند. او در مصاحبه با وب‌سایت برزیلی "پلاسر" از رویاهایش با رئال مادرید صحبت کرد.

دوست داری در رئال چه شماره‌ای را بپوشی؟
"عدد مورد علاقه من 77 است. در بازی‌های ویدیویی هنگام بازی در NBA و فیفا همیشه این عدد را استفاده می‌کنم. رونالدو 7 می‌پوشید و من همچنین لوکا دونچیچ را دوست دارم که شماره 77 را می‌پوشد.
البته حالا من در پالمیراس شماره 9 هستم، پست من هم در واقع شماره 9 است، جلوترین جای خط حمله. قبلا  11، 10، 7 هم پوشیده‌ام اما واقعا اعداد برایم مهم نیستند. اما بدیهی است که شماره 9 مادرید را داشتن مسئولیت و همچنین افتخاری بزرگ است."

بزرگترین رویایت در مادرید چیست؟
"من می‌خواهم یک اسطوره شوم. همین فقط مرا راضی می‌کند."

بازی‌های این فصل رئال را تماشا می‌کنی؟
"البته! اما گاهی حتی به توپ نگاه نمی کنم. بیشتر به بازیکنان و فضاها و اینکه چگونه خود را در موقعیت قرار می‌دهند دقت می‌کنم. جود بلینگام مرا بسیار تحت‌تأثیر خودش قرار داده است. هرگز از دویدن دست نمی‌کشد. باعث افتخارم خواهد بود که کنار این بازیکنان بازی کنم و از فوتبالم لذت ببرم."

دیدگاه‌ها