کد خبر : 2000837 | 20 بهمن 1402 ساعت 00:35 | 14.8K بازدید | 30 دیدگاه

تن‌هاخ: یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ را داریم

اریک تن‌هاخ می‌گوید منچستر یونایتد با بازیکنان باکیفیتی که دارد می‌تواند در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد.

تن‌هاخ: یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ را داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد یکشنبه شب در ورزشگاه ویلاپارک مقابل استون ویلا قرار می‌گیرد. شاگردان اریک تن‌هاخ در رده ششم لیگ برتر قرار دارند و در سمت دیگر استون ویلا با اونای امری با ۸ امتیاز بیشتر از شیاطین سرخ در رتبه چهارم هستند. تن‌هاخ امروز در مصاحبه‌ای درباره سطح بازیکنانش و بازی روز یکشنبه صحبت کرده است.

او گفت: «ما می‌دانیم که می‌توانیم آنها را شکست دهیم. آنها را در دسامبر برده‌ایم و بازیکنان می‌دانند که توانایی انجام دوباره این کار را دارند. البته که یکشنبه یک بازی جدید داریم. یک تست و آزمایش برای تیم.»

او درباره خط دفاع تیمش در بازی با استون ویلا گفت: «فکر می‌کنم ما در این فصل ۹ ترکیب مختلف در دفاع میانی داشته‌ایم. باید تغییرات زیادی ایجاد می‌کردیم و این به‌خاطر مصدومیت‌ها بوده است، بنابراین اکنون امیدواریم بتوانیم یک ترکیب ثابت پیدا کنیم. ترکیب تیم برای بازی یکشنبه را مشخص نکرده‌ام اما اولویتم در ثبات تیم است.»

او در ادامه درباره کیفیت بازیکنان کنونی منچستر یونایتد گفت: «ما بازیکنان هیجان‌انگیزی داریم. ما در این تیم پتانسیل‌های بسیار بالایی داریم و اکنون باید در سطح بالایی بازی کنیم. مطمئنم که آنها به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ، توانایی حضور در رده‌های بالای جدول را دارند. روز یکشنبه با تیمی در سطح بسیار بالا روبرو می‌شویم. این برای ما یک چالش جدی است.»

دیدگاه‌ها