کد خبر : 2000841 | 20 بهمن 1402 ساعت 00:51 | 67K بازدید | 16 دیدگاه

ایلایش موریبا:

خروج از بارسلونا اشتباه بزرگی بود

ایلایش موریبا، ستاره سابق بارسلونا، می‌گوید هنوز عشق زیادی به بلوگرانا دارد.

خروج از بارسلونا اشتباه بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش، ایلایش موریبا به‌عنوان یکی از بزرگترین استعدادهای خارج‌شده از لاماسیا شناخته می‌شد. او در آن زمان در سن ۱۸ سالگی، تحت هدایت رونالد کومان، سرمربی اسبق بارسا، موفق شد وارد تیم اصلی بارسلونا شود، اگرچه همانطور که همه می‌دانیم، دوران حرفه‌ای او در کاتالونیا زیاد طول نکشید.

موریبا در تابستان ۲۰۲۱ به لایپزیش پیوست. از آن زمان، دوران حرفه‌ای او در مسیر نزولی قرار گرفته است. او نتوانست در تیم بوندسلیگایی تأثیرگذار باشد و همچنین در دوران ۱۸ ماهه قرضی‌اش در والنسیا با مشکل مواجه شد.

او پس از ناکامی در لایپزیش در نیمه اول این فصل، در ژانویه به‌صورت قرضی به ختافه رفت، جایی که امیدوار است بتواند دوران جدیدی از فوتبالش را آغاز کند. او امروز پس از معارفه رسمی، با رسانه‌ها صحبت کرد.

او گفت: «من اشتباهات بزرگی داشته‌ام و این همان چیزی است که زندگی درباره آن است. درس گرفتن از اشتباهاتی که مرتکب شده‌ایم. عشق بزرگی به باشگاهم، بارسلونا دارم. من اشتباهاتی کرده‌ام و اکنون می‌خواهم ثابت کنم که بازیکنی هستم که آنها در روز اول دیده‌اند.

من منتظر بازی‌ در ختافه هستم. تا همه شروع کنند مانند قبل به من احترام بگذارند. برای دیدن اینکه تصمیم درستی گرفته‌ام یا نه، هیجان زیادی دارم. حقیقت این است که اکنون خوشحالم که اینجا هستم و می‌خواهم نشان دهم که هنوز همان شخصی هستم که قبلا بوده‌‌ام.»

دیدگاه‌ها