کد خبر : 2000846 | 20 بهمن 1402 ساعت 01:56 | 3.8K بازدید | 7 دیدگاه

هری کین: بازی در بایرن به موفقیتم در یورو کمک می‌کند

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، درباره حضور در یورو ۲۰۲۴ با میزبانی آلمان، صحبت کرد.

هری کین: بازی در بایرن به موفقیتم در یورو کمک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در تابستان ۲۰۲۳ به بایرن مونیخ پیوست. با توجه به اینکه او کاپیتان تیم ملی انگلیس است، این یک انتقال بزرگ و بااهمیت برای فوتبال آلمان بود.

درخشش کین در لباس بایرن، خیلی زود آلمانی‌ها را علاقه‌مند به خودش کرد. با این حال در تابستان ۲۰۲۴ آنها در مسابقات جام ملت‌های اروپا ستاره انگلیسی را در مقابل خودشان خواهند دید.

آلمان سال‌هاست که نتوانسته به افتخار مهمی برسد و انگلیس که یکی از مدعیان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ است، هری کین را در اختیار دارد. بازیکنی که می‌تواند سرنوشت جام را رقم بزند.

1988740

کین در گفت‌وگوی جدیدش درباره حضور در آلمان در لباس بایرن مونیخ و سپس در یورو ۲۰۲۴ صحبت کرد. او در این مورد گفت: «یورو در آلمان اتفاق جالبی است. شاید ۳ سال پیش فکر نمی‌کردم که در دور بعد در آلمان هستم و تجربه خوبی برای یورو خواهم داشت. الان ورزشگاه‌های اینجا را می‌شناسم و برتری خوبی نسبت به دیگر بازیکنان دارم.

خیلی اتفاق عجیبی است. امیدوارم در این جام بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم. البته در دور قبل هم کمی به آن نزدیک شدیم. قهرمانی در تورنمنت‌های بین‌المللی سخت است، اما ما در جایگاه خوبی هستیم. به خوبی در حال ساخت و ساز تیم بوده‌ایم و ترکیب خوبی با بازیکنان جوان و باتجربه داریم، بنابراین انتظار این است که در یورو ۲۰۲۴ بتوانیم خیلی جلو برویم.»

دیدگاه‌ها