کد خبر : 2000869 | 20 بهمن 1402 ساعت 11:51 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

اهل شاخه: بازی برابر تیم سابقم برایم سخت بود

بازیکن استقلال ملاثانی می‌گوید که آنها در یک بازی سخت و دشوار توانسته‌اند صنعت نفت را حذف کنند.

اهل شاخه: بازی برابر تیم سابقم برایم سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیاوش اکبرپور در آبادان دست به کار بزرگی زده و صنعت نفت را شکست دادند. استقلال آبی‌پوش ملاثانی در شرایطی توانست در ضربات پنالتی از سد حریف خود عبور کند که این بازی در آبادان برگزار شد.

محمد اهل شاخه بازیکن استقلال ملاثانی در خصوص این بازی گفت: به تمام مردم خوب ملاثانی تبریک می‌گویم. واقعا بازی سختی بود. می‌دانید که نفت آبادان در لیگ برتر بازی می‌کند. خدا را شکر توانستیم بازی را برنده شویم. ما 120 دقیقه خیلی سخت را داشتیم و بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: به کادرفنی تیممان تبریک ویژه‌ای می‌گویم که در طول هفته و برای این مسابقه زحمت زیادی کشیدند. به‌طور کلی، ان‌شالله که شرایط برای تیممان فراهم باشد و در آینده از اینی که هست، بهتر شویم.

وی درباره تقابل با تیم سابقش نیز گفت: بازی برابر صنعت نفت برایم سخت بود چون چند سالی را اینجا گذراندم. واقعا هم برای شرایط صنعت نفت آبادان ناراحتم. ان‌شالله این تیم به حقش برسد. جایگاه واقعی صنعت نفت بهتر از این‌هاست و آنها لایق رتبه بهتری را دارند.

اهل شاخه درخصوص مصدومیتی که به آن دچار شد نیز توضیح داد: در جریان بازی دچار مصدومیت شدم و با کشیدگی همسترینگ روبرو شدم. ان‌شالله که اتفاق خاصی نباشد و بتوانم یک هفته تا نهایتا 10 روز دیگر به تمرینات برگردم.

دیدگاه‌ها