کد خبر : 2000876 | 20 بهمن 1402 ساعت 12:36 | 14.8K بازدید | 20 دیدگاه

مجیدی: می‌خواهیم با شکست العین فینالیست شویم

سرمربی اتحاد کلباء از هواداران تیمش درخواست کرد که برای بازی امروز به استادیوم بیایند.

مجیدی: می‌خواهیم با شکست العین فینالیست شویم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی، امروز میان تیم‌های اتحاد کلباء و العین برگزار می‌شود. شاگردان مجیدی در مسابقه رفت میزبان بوده و در پی کسب پیروزی در این مسابقه هستند.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی گفته بود: زمان استراحت خوبی برای تیم وجود داشت که در طی آن توانستیم روی برخی از جنبه‌ها تمرکز کنیم و برای بهبود آنها کار کنیم.

او ادامه داد: اردوی داخلی برگزار کردیم و کمپ داخلی داشتیم و اوضاع مثبت بود. چند بازی دوستانه انجام دادیم که برای تیم خوب بود.

مجیدی درخصوص این تورنمنت نیز گفت: مسابقات جام بانک اسلامی ابوظبی و مسابقات جام رئیس جمهور را جزء اولویت‌های تیم می‌دانیم و این رقابت‌ها برای ما بسیار مهم تلقی می‌شود که از طریق آن برای رسیدن به بالاترین مرحله ممکن تلاش می‌کنیم.

سرمربی کلباء اضافه کرد: می‌دانیم با تیم قدرتمندی روبرو خواهیم شد که یکی از بهترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود اما ما هم شانس داریم به فینال برسیم.

او اضافه کرد: بازی سختی خواهد بود ولی با تمرکز و بلندپروازی برای پیروزی وارد زمین مسابقه خواهیم شد.

مجیدی در پایان با دعوت از هواداران به استادیوم اضافه کرد: امیدوارم مردم شهرستان کلباء و هواداران تیم در استادیوم حضور داشته باشند و تیم را تشویق کنند زیرا حضور آنها پشتوانه بزرگی برای بازیکنان است و به آنها انگیزه زیادی در زمین می‌دهد.

دیدگاه‌ها