کد خبر : 2000884 | 20 بهمن 1402 ساعت 13:05 | 11.5K بازدید | 6 دیدگاه

طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: ادای ما را درآوردید

کورتیس جونز، ستاره لیورپول، معتقد است که آرسنال شادی پس از پیروزی آنها را تقلید کرده است.

طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: ادای ما را درآوردید

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی آرسنال برابر لیورپول در رقابت‌های این هفته لیگ برتر انگلیس ارزش و اهمیت بسیاری برای آنها داشت و این تیم را بار دیگر به حضور در کورس قهرمانی امیدوار کرد. 

این اتفاق باعث شد که بازیکنان این تیم و خصوصا میکل آرتتا خوشحالی بسیار زیاد و عجیب و غریبی را به نمایش بگذارند که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و البته انتقادهای زیادی را از سوی افراد مختلف برای آنها به همراه داشت. 

حالا به نظر می‌رسد که این سبک خوشحالی که پیش از این بارها از یورگن کلوپ و لیورپول دیده شده بود، به مذاق ستاره این تیم هم خوش نیامده است و جونز انتقادهای طعنه‌آمیزی را از توپچی‌ها مطرح کرد. 

1944834

این بازیکن در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اسپورت در این باره اظهار داشت: «سرمربی آرسنال و سبک خوشحالی او و مشت نشان دادنش رو به جمعیت در واقع از همان سبک خوشحالی همیشگی ما است. اگر آنها دوست دارند کارهای ما را تقلید کنند و بدزدند یعنی ما در مسیر درستی قرار داریم. آنها می‌توانند از حال لذت ببرند اما هنوز راه درازی در پیش است.»

لیورپول در حال حاضر و با وجود این باخت با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس حضور دارد و آرسنال پایین‌تر از منچسترسیتی در رده سوم ایستاده است.

دیدگاه‌ها