کد خبر : 2000889 | 20 بهمن 1402 ساعت 13:14 | 7.4K بازدید | 9 دیدگاه

کری ده‌روسی برای اینتر: شکست‌تان می‌دهیم!

دانیله ده‎‌روسی، سرمربی رم، می‌گوید هر تیمی را می‌توان شکست داد و اینتر هم از این قاعده مستثنی نیست.

کری ده‌روسی برای اینتر: شکست‌تان می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، رم شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی اینتر به میدان برود. 

این چهارمین دیداری است که ده‌روسی به عنوان سرمربی روی نیمکت رم حضور خواهد داشت. او سه بازی قبلی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما بسیاری معتقد هستند که این دیدار است که توانایی واقعی او را برابر صدرنشین فعلی سری آ مشخص خواهد کرد. 

سرمربی رم دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس به خبرنگاران گفت: «فردا باید شجاعتی را به نمایش بگذاریم که ویژگی مهم بازیکنان قدرتمند است و ما بازیکنان بسیاری از این دست در تیم‌مان داریم. هر تیمی را می‌توان شکست داد، حتی اینتر که در حال حاضر قوی‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های سری آ است. 

ما باید متوجه شویم که چطور می‌توانیم به آنها آسیب بزنیم و کاری کنیم که شرایط سختی در میدان داشته باشند. باید از نقاط ضعفی که این تیم دارد به خوبی استفاده کنیم. ما از این موضوع آگاه هستیم که می‌توانیم بازی بسیار خوبی را در زمین ارائه کنیم.»

1988787

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط روملو لوکاکو اظهار داشت: «من از عملکرد لوکاکو برابر کالیاری بسیار راضی و خوشحال بودم. من اطمینان دارم که او می‌تواند فردا احساساتش را به درستی مدیریت کند و به ما در کسب پیروزی و نتیجه دلخواه کمک کند.»

ده‌روسی درباره برنامه تیمش برای این بازی اضافه کرد: «مشخصا وقتی با حریفی مانند اینتر روبرو می‌شوید، انتظارات به‌صورت خودکار بالا می‌رود و شما باید به شکلی متفاوت برای این بازی آماده شوید. وقتی برابر تیم‌های قوی بازی می‌کنید، احتمال شکست هم زیاد است. 

اما ما هم تیمی قدرتمند هستیم و باید ببینیم که آیا می‌توانیم در بازی فردا آمارها را به سود خودمان تغییر دهیم. ما باید به آن تیم رم که در گذشته اینتر، میلان، یووه و ناپولی را شکست می‌داد تبدیل شویم.»

دیدگاه‌ها