کد خبر : 2000899 | 20 بهمن 1402 ساعت 13:53 | 29.9K بازدید | 20 دیدگاه

درگیری دکو با ژاوی: با تصمیم تو بازیکن نمی‌خریم!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، با درخواست ژاوی برای خرید جیووانی لوسلسو مخالفت کرده است.

درگیری دکو با ژاوی: با تصمیم تو بازیکن نمی‌خریم!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بارسلونا در این فصل باعث شد که ژاوی از مدیران این باشگاه بخواهد که برای تقویت تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه اقدام کنند. 

با این حال، شرایط مالی بارسلونا به شکلی بود که به مدیران این باشگاه اجازه نداد که بازیکنان مدنظر سرمربی این تیم را به خدمت بگیرند و در نهایت هم او تصمیم گرفت اعلام کند که در پایان فصل نیمکت تیم محبوبش را ترک خواهد کرد. 

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که ژاوی اصرار زیادی برای جذب لوسلسو داشت و امیدوار بود که بتواند با جذب او شرایط را در خط میانی تیمش تا حد زیادی بهبود ببخشد اما موفق به انجام این کار نشد چون دکو با تصمیم او مخالف بود. 

1954027

مدیر ورزشی بارسلونا به ژاوی اعلام کرد که برای جذب این بازیکن اقدام نخواهد کرد چون از نظر او، این تیم برای تقویت خط میانی‌اش به بازیکنی نیاز دارد که قدرت فیزیکی و جسمی بیشتری داشته باشد و به همین دلیل این بازیکن گزینه مناسبی نیست. 

اختلاف نظرهای این دو نفر در بارسلونا پیش از این هم بارها سوژه رسانه‌ها شده بود و به نظر می‌رسد که مخالفت آنها با هم کاملا جدی است و شاید کار را برای ژاوی روی نیمکت این تیم کمی هم سخت کرد.

دیدگاه‌ها