کد خبر : 2000900 | 20 بهمن 1402 ساعت 13:57 | 20.1K بازدید | 36 دیدگاه

هدفمان تاریخ‌سازی در برنابئو است

مربی خیرونا برای رئال شاخ و شانه کشید!

میشل هشدار داد که خیرونا فردا در برنابئو قصد پیروزی و تاریخ‌سازی را دارد.

مربی خیرونا برای رئال شاخ و شانه کشید!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا فردا شاید در حساس‌ترین بازی فصل خود به مصاف رئال در برنابئو خواهد رفت. تیم تحت هدایت میچل با دو امتیاز کمتر از رئال در رده دوم قرار دارد و در صورت پیروزی می‌تواند صدرنشین شود هرچند که کار بسیار دشواری خواهد بود.

خیرونا در این بازی هررا و بلیند را در اختیار ندارد و میچل نیز دو جلسه از همراهی تیمش در کنار زمین محروم شده است.

1986813

میچل در نشست خبری این بازی گفت: «باید تکرار کنم که ما نامزد قهرمانی لالیگا نیستیم. حتی اگر رئال را ببریم نیز این شانس را پیدا نخواهیم کرد. اگر در این بازی پیروز شویم، معتقدم رئال هر 14 بازی بعدی خودش را می‌برد و این توانایی را نیز دارد ولی برای ما غیرممکن است همه بازی‌های پیش رو را ببریم. رئال مادرید و بارسا این توان را دارند تا به‌طور متوالی بازی‌های زیادی را ببرند. معتقدم برای قهرمانی در لیگ امسال باید 90 امتیاز کسب کرد. رئال و بارسا و حتی اتلتیکو قبلا چنین کاری کرده‌اند ولی برای ما اتفاقی جدید است. ما باید موانع زیادی را پشت سر بگذاریم و معتقدم نباید چنین توقعی را از خیرونا داشت.»

میچل ادامه داد: «پیروزی در بازی فردا خاص‌ترین اتفاق ممکن خواهد بود. یک اتفاق تاریخی برای باشگاه چون بیشتر از قبل در دنیا معروف خواهیم شد و همه از ما حرف خواهند زد. این هدف ما در بازی فرداست و اگر برنده شویم، روحیه مضاعفی خواهیم گرفت. رفتن به برنابئو در هفته 24 و دوئل برای صدرنشینی را در رویاهایمان نیز نمی‌دیدیم با این حال باید از آسمان به زمین بیاییم و واقعیت‌ها را بپذیریم. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت و خوب می‌دانیم که رئال مادرید شانس اول قهرمانی است و سوای هر نتیجه‌ای در بازی فردا، شانس اول خواهد ماند.»

میچل در مورد محرومیتش گفت: «محرومیت را قبول می‌کنم چون اعتراضم به داور در بازی برابر سوسیداد تند بود ولی نگران داوری بازی فردا نیستم.»

دیدگاه‌ها