کد خبر : 2000902 | 20 بهمن 1402 ساعت 14:07 | 3.1K بازدید | 4 دیدگاه

نفس راحت پاریسی‌ها: امباپه مصدوم نیست!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، مصدومیتی جدی ندارد و در لیست دعوت شده‌ها برای بازی مقابل لیل حضور دارد.

نفس راحت پاریسی‌ها: امباپه مصدوم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اعلام شده بود که کیلیان امباپه با تیم اصلی پاریس تمرین نکرده و مصدومیتی جزئی دارد. اما امروز او در لیست تیم برای دیدار فردا شب مقابل لیل در پارک دو پرنس حضور دارد.

امباپه فصل شلوغی را پشت سر گذاشته است او در 19 بازی تیمش در این فصل لیگ یک فرانسه به میدان رفته و در 3 بازی جام حذفی و 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا هم در ترکیب اصلی قرار داشته است. تصور می‌شود مشکل اصلی او خستگی عضلات ناشی از این بازی‌های متراکم بوده باشد و برای قرار گرفتن در ترکیب پاریسی‌ها مشکل جدی‌ای نداشته باشد. این خبر خوبی برای رئال مادرید هم خواهد بود که در آستانه عقد قراردادی با این بازیکن قرار دارد و نمی‌خواد هیچ خطری بازیکن آینده‌اش را تهدید کند.

او در مجموع 29 گل برای تیمش در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است و علی‌رغم اینکه بازی فردا شب این تیم مقابل لیل از حساسیت بالایی برخوردار نیست، حضور این فوق ستاره در ترکیب ثابت برای پاریسی‌ها روحیه‌بخش خواهد بود.

پاریس با 47 امتیاز در لیگ یک فرانسه صدرنشین است و 8 اختلاف امتیاز با تیم دوم نیس آنها را در موقعیتی مطمئن قرار داده است. از آن سو لیل برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد و قصد دارد با پیروزی مقابل پاریس با یک پله صعود به رده سوم برسد و انگیزه زیادی برای این بازی خواهد داشت.

1988801

دیدگاه‌ها