کد خبر : 2000903 | 20 بهمن 1402 ساعت 14:09 | 91.7K بازدید | 54 دیدگاه

کف گرگی بروزوویچ روی صورت مدافع پرحاشیه

بالاخره یکی توانست البلیهی را ادب کند (عکس)

این‌بار مارسلو بروزوویچ در نقش البلیهی ظاهر شد و مدافع جنجالی را ادب کرد.

بالاخره یکی توانست البلیهی را ادب کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس پایتخت عربستان در مسابقه پایانی تورنمنت جام فصل ریاض، با پیروزی دو بر صفر الهلال به پایان رسید و این تیم عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. اما موضوع تکراری این دربی، حضور مدافع جنجالی آبی‌ها در کانون توجهات بود.

علی البلیهی که به واسطه تنش‌ها و درگیری‌هایش با ستاره‌های دنیای فوتبال مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سون هیونگ مین و... نامش را در رسانه‌ها مطرح کرده بود، در دربی ریاض این‌بار نیز با بازیکن مطرح دیگری وارد درگیری شد که البته این‌بار او شخصی بود که کتک خورد.

1988799

در دقیقه 22 و زمانی‌که بازی با نتیجه یک بر صفر در جریان بود، خطایی در میانه میدان به سود الهلال اعلام شد که پس از سوت داور، البلیهی و بروزوویچ بر چالش بر سر تصاحب توپ ادامه دادند که منجر به درگیری میان این دو نفر شد.

البلیهی که نشان داده عاشق این چنین تنش‌ها و درگیری‌هاست، به سمت بروزوویچ رفت و قصد داشت تا او را به‌خاطر حرکاتش پس از سوت داور مورد بازخواست قرار دهد که مدافع کروات تاب این اعتراض مدافع عربستانی را نداشت.

1988802

بروزوویچ ابتدا با سینه ضربه‌ای را به البلیهی وارد کرد و دو بازیکن کاملا آماده یک تنش شدید را داشتند که بازیکن کروات النصر دستش را روی صورت مدافع الهلال گذاشت و او را به عقب هل داد که این حرکت با واکنش البلیهی مواجه شد و او نیز دست بروزوویچ را پس زد.

صحنه درگیری دو بازیکن به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و کاربران در این خصوص نوشتند که این‌بار البلیهی بازیکنی بود که در درگیری‌های پیش آمده، با ضربه کف دست بروزوویچ کتک خورد و این بازیکن کروات، مدافع جنجالی سعودی را ادب کرد.

1988803

دیدگاه‌ها