کد خبر : 2000904 | 20 بهمن 1402 ساعت 14:13 | 53.6K بازدید | 3 دیدگاه

یحیی من را می‌خواست اما فدراسیون مانع شد؛

صحبت‌های دروازه‌بانی که می‌خواست به پرسپولیس برود

احمد مهرابی اعلام کرد که در تابستان آستانه انتقال به پرسپولیس قرار داشت اما دستورالعمل‌های نقل و انتقالاتی مانع این اتفاق شد.

صحبت‌های دروازه‌بانی که می‌خواست به پرسپولیس برود

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات روز گذشته مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، فجرسپاسی و نیروی زمینی برابر یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار در وقت‌های قانونی و وقت اضافه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید اما در ضربات پنالتی، این فجر بود که با نتیجه ۳-۲ پیروز شد و به دور بعد راه پیدا کرد.

فجر در این مسابقه احمد مهرابی را درون دروازه خود داشت؛ بازیکنی که که فصل گذشته در دیدار ون پارس و پرسپولیس در جام حذفی در دروازه حضور داشت و با درخشش خود، کار را برای سرخپوشان سخت کرد و بازی را به ضربات پنالتی کشاند.

مهرابی که در تابستان گذشته و پس از جدایی احمد گوهری مورد توجه یحیی گل‌محمدی نیز قرار گرفته بود، درباره ادامه حضور خود در لیگ یک توضیح داد: من بعد از بازی با پرسپولیس، در لیگ یک هم خوب کار کردم و در ۳۰ بازی، ۱۲-۱۳ کلین‌شیت داشتم. درخشش من فقط مقابل پرسپولیس نبود و خیلی بازی‌های دیگر هم این اتفاق افتاد اما دیده نشد. من همیشه روی پای خودم بودم و خیلی منتظر ماندم.

1793539

او ادامه داد: باز هم دم آقا یحیی گرم که نگاهی به من داشت اما متاسفانه فدراسیون خیلی بدموقع سهمیه بزرگسالان را کم کرد و این باعث شد که دست آقا یحیی تنگ شود. در بازی دوستانه‌ای که اول فصل با پرسپولیس داشتیم، باز هم با آقا یحیی صحبت کردیم و دم‌شان گرم. حتی خود علیرضا بیرانوند هم آمد و صحبت کردیم؛ او گفت اگر زیر ۲۳ سال بودی، خودم دوست داشتم اولین گلری که اینجا می‌آید، تو باشی. من دوست داشتم کنار علی آقا باشم اما نشد.

دروازه‌بان فجر درباره حضورش در این تیم عنوان کرد: خدا را شکر راضی هستم و انتخاب خوبی کردم. البته شرایط آنطور که می‌خواستم پیش نرفت؛ واقعا لیگ برتری شدن من قطعی بود اما سهمیه‌ها کم شده بود. من باز هم تلاش می‌کنم که این اتفاق بیفتد و این تلاش به ثمر بنشیند.

مهرابی در پاسخ به اینکه در نیم فصل پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری نداشته است، گفت: پیشنهاد لیگ یکی داشتم اما نرفتم، چون جایی بهتر از فجر نبود. پیشنهاد لیگ برتری نداشتم. با این شرایط که مدیربرنامه داری و نه کسی پشتت است، واقعا سخت است. فقط و فقط خدا و تلاش‌های خودم را دارم و امیدوارم در مرحله بعد به تیم‌های خوبی بخوریم که درخشش من دیده شود و حضورم در لیگ برتر قطعی شود. من کسی را ندارم که ارتباط بگیرم اما با این حال به‌خاطر نگاه آقا یحیی به پرسپولیس نزدیک بودم که نشد. تلاشم را می‌کنم که به این هدف برسم.

دیدگاه‌ها