کد خبر : 2000933 | 20 بهمن 1402 ساعت 15:35 | 75K بازدید | 43 دیدگاه

بازی فردا قهرمان را مشخص نمی‌کند

آنچلوتی: خیرونا آنقدر پولدار شده که در مادرید بنر می‌زند!

کارلو آنچلوتی امروز به بنر خیرونا در مادرید به سبک کری‌خوانی خوآن لاپورتا اشاره کرد و به آن کنایه زد.

آنچلوتی: خیرونا آنقدر پولدار شده که در مادرید بنر می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا یک جدال تعیین کننده در برنابئو برابر تیم دوم جدول یعنی خیرونا دارد و در صورت پیروزی می‌تواند فاصله با تیم کاتالان را به 5 امتیاز افزایش دهد. رئال مادرید هفته قبل در بازی برابر اتلتیکو در دقیقه آخر با تساوی 1-1 متوقف شد و دیگر حق اشتباه ندارد.

1985991

کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود و در مورد خیرونا گفت: «مسابقه سختی است. تیمی که خیلی خوب کار کرده و بازی برابرش سخت خواهد بود. برای خیرونا احترام زیادی قائل هستیم و فردا خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.»

ورود کارت آبی به فوتبال: «ایده کلی من از قوانین این است که سعی کنیم تا حد امکان فوتبال ساده‌تر شود. مقرراتی که هر سال پیچیده‌تر می‌شود را ساده کنید. نمی‌دانم آیا کارت آبی کار داور را پیچیده می‌کند یا خیر. من تردید دارم.»

بنر خیرونا و کری به سبک بارسلونا: «به نظر من شور و شوقی که خیرونا دارد یک اتفاق بزرگ است. آنها می‌توانند بازی را ببرند و در این لحظه لالیگا را رهبری کنند. آنها حالا آنقدر پول دارند تا فضایی را برای نصب بنر در مادرید اجاره کنند که ارزان نیست.»

وضعیت رودیگر و وینیسیوس: «رودیگر امروز تمرین کرد و احساس خوبی دارد. اگر او احساس خوبی داشته باشد، در بهترین حالت، فردا بازی خواهد کرد، اگر نه، خطر نمی‌کنیم. تا فردا صبر می‌کنیم. وینیسیوس نیز امروز عملکرد خوبی داشت و مشکلی برای بازی ندارد.»

1988328

غیبت میچل روی نیمکت خیرونا: «من معتقدم که فوتبال متعلق به بازیکنان است و حضور مربی از جهاتی به تیم اعتماد به نفس می‌دهد. فکر می‌کنم غیبت میچل تعیین کننده نیست. اینجا من در دو بازی رئال غایب بودم و یکی را با هشت گل بردیم و دیگری نبرد قهرمان بود که موفق شدیم. غیبت مربی تعیین کننده نیست.»

اگر فردا برنده شوید، لالیگا را می‌برید؟: «هر تیمی که فردا برنده شود، سود می‌برد. اما لالیگا خیلی طولانی است، خیلی طولانی. فردا هیچ تصمیمی برای قهرمانی گرفته نخواهد شد، اما یکی از این دو می‌تواند بهترین استفاده را ببرد. سرنوشت لیگ بعداً مشخص می‌شود. هر چه زودتر به امتیاز 80 برسیم، زودتر به قهرمانی نزدیک خواهیم شد.»

نحوه ورود تیم به مقطع حساس فصل: «ژانویه ماه بسیار پیچیده‌ای برای ما بود. اکنون لیگ قهرمانان اروپا را هم داریم و بنابراین آن نیز مهم خواهد بود. ما خوب کار می‌کنیم و با بازگشت مدافعان میانی مصدوم، اوضاع بهتر نیز خواهد شد.»

1988847

تمدید کروس و تمایل مادر او برای ادامه کار پسرش در رئال: "همیشه باید به والدین احترام بگذارید، این چیزی است که در این زمان، در این نسل‌ها گم شده است. این تصمیمی است که در زمان مناسب و به بهترین شکل گرفته می‌شود. اگر هم 4 ماه بعد بازنشسته شود، جسارت و شخصیت بالایش را نشان داده است.»

سیستم چرخشی در دروازه: «این مسئله با از دست دادن کپا در ماه نوامبر به وجود آمد، زیرا لونین بازی کرد و عالی بود. انتخاب بازیکنی که بازی می‌کند دشوار است و هیچ‌کس شایسته نیمکت نیست. سخت است.»

آیا نگران خطای شدید روی امباپه در بازی پی اس جی برابر برست شدید: «من آن را ندیده‌ام، آن بازی را ندیدم.»

وضعیت ناچو: «کار انفرادی را از امروز شروع کرد و تا سه‌شنبه خوب می‌شود.»

دیدگاه‌ها