کد خبر : 2000940 | 20 بهمن 1402 ساعت 15:56 | 46.7K بازدید | 2 دیدگاه

فردا بازی می‌کند

انریکه خیال همه را از امباپه راحت کرد

لوئیس انریکه تایید کرد که امباپه فردا برای بازی با لیل در دسترس خواهد بود و مصدوم نیست.

انریکه خیال همه را از امباپه راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، در پی اس جی این روزها آینده امباپه و احتمال ترک پارک دو پرنس دو مورد نگرانی هواداران هستند.

هواداران پی‌اس‌جی از خبر تعویض ورزشگاه رسمی پاری سن ژرمن به جایی دیگر ناراحت و خشمگین هستند و اعلام کردند که دوست ندارند مالک این ورزشگاه قدیمی یک قطری باشد.

1988853

دیروز ناصر الخلیفی، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن، اعلام کرد که این تیم به زودی ورزشگاه خود را از پارک دو پرنس به جایی دیگر تغییر خواهد داد.

لوئیس انریکه در نشست خبری امروز خود برای بازی با لیل، با سوالی در مورد تغییر ورزشگاه مواجه شد و گفت: «فکر می‌کنم رئیس باشگاه در این رابطه واضح حرف زد. ما باید راه حلی پیدا کنیم اما پیام او بسیار واضح است.»

لوئیز انریکه اعلام کرد امباپه می‌تواند مقابل لیل بازی کند: «بله، کیلیان فردا حضور خواهد داشت و برای بازی در دسترس است. او امروز تمرین نکرد تا ریسک نکند ولی تا فردا آماده خواهد شد. در بازی قبلی خطای شدیدی روی او اتفاق افتاد ولی خوشبختانه مصدوم نشد.»

1988538

انریکه سمت راست تیمش را نقطه قوت اعلام کرد: «شما باید هماهنگی بین بازیکنان را ببینید. از زمان ورود من، سمت راست بسیار خوب کار کرده است و سمت چپ شروع به رسیدن به همان سطح می‌کند. عثمان، حکیمی و وارن بیشترین بازی و هماهنگی را داشته‌اند. کاری که انجام داده‌اند، فوق‌العاده بوده است.»

آیا برای مقابله با لیل آماده هستید؟ «ما در مقطعی از فصل هستیم که هر سه روز یک‌بار بازی می‌کنیم. در مورد انتخاب ترکیب اصلی پس از هم‌فکری با کادر خودم بهترین تصمیم را می‌گیرم. ما نباید هیچ مسابقه‌ای را دست کم بگیریم. الان هر اشتباه تاوان سختی خواهد داشت. برای لیل آماده‌ایم و هدف کسب سه امتیاز دیگر است.»

دیدگاه‌ها