کد خبر : 2000944 | 20 بهمن 1402 ساعت 16:16 | 270.6K بازدید | 227 دیدگاه

دومین شکست اوسمار پیش چشم مدیران باشگاه

پرسپولیس با دو مهاجم کلاسیک هم باخت!

پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی تعطیلات نیم فصل خود مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر شکست خورد.

پرسپولیس با دو مهاجم کلاسیک هم باخت!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به لغو بازی جام حذفی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران این تیم بعدازظهر جمعه در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل تیم لیگ یکی آریو اسلامشهر قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

برای پرسپولیس امیررضا رفیعی درون دروازه قرار داشت، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، سعید صادقی، شهاب زاهدی و عیسی آل‌کثیر در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

نکته مهم این چیدمان استفاده از سیستم 2-4-4 خطی بود که تقریبا برای اولین‌بار در این فصل مورد استفاده قرار گرفت و دو مهاجم نوک کلاسیک در خط حمله قرار داشتند.

در شروع مسابقه تیم میهمان یکی دو موقعیت نصف و نیمه به دست آورد اما سپس پرسپولیس مالکیت توپ را در دست گرفت و بازیکنان این تیم سعی داشتند با ارسال‌های زودهنگام موقعیت‌سازی کنند که تقریبا هیچ کدام از این ارسال‌ها منجر به خلق موقعیت نشد. پرسپولیس سعی داشت یک بازی روان و کنترل شده و البته خیلی ساده بازی کند اما در پایان نیمه هم موقعیت نصیبش نشد و حتی در دو سه حمله دروازه‌اش تهدید شد.

1988862

در نیمه دوم ترکیب پرسپولیس تغییری نداشت و تنها صادقی و عالیشاه در جناحین خط میانی جای خود را با هم عوض می‌کردند و پرسپولیس سعی داشت با همان سبک بازی و البته ارسال‌های از جناحین برای موقعیت استفاده کند که باز هم موقعیتی نصیبش نشد.

در نقطه مقابل آریو اسلامشهر با یک ضدحمله موقعیتی به دست آورد که شوت این بازیکن با دفع ناقص امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس همراه شد و در ریباند وحید نعمتی دروازه سرخ‌ها را باز کرد. این ضدحمله تیم میهمان از جناح چپ تیم پرسپولیس پایه‌ریزی شد و در زمانی که محمد مهدی احمدی جای عبدالکریم حسن را در این پست گرفته بود اتفاق افتاد.

در ادامه علی نعمتی جای گولسیانی را در مرکز خط دفاع گرفت، سروش رفیعی به جای اسدبیگی بازی کرد، نبیل باهویی جایگزین شهاب زاهدی شد، وحید امیری نیز جای سعید صادقی بازی کرد.

نکته عجیب اینکه تا پایان مسابقه هم پرسپولیس هیچ موقعیتی خلق نکرد و شکست خورد.
این بازی در حضور رضا درویش، مدیرعامل و حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

1988863

در این مسابقه مربی دروازه‌بان‌های برزیلی جدید پرسپولیس نیز حضور نداشت اما مرتضی پورعلی گنجی  و وحدت حنانوف در محل حضور داشتند که پورعلی گنجی با عبدالکریم حسن هم‌بازی سابق در تیم السد خوش و بش کرد و حنانوف که تازه از تاجیکستان برگشته تمرین اختصاصی انجام داد.

این چهارمین بازی تدارکاتی پرسپولیس در تعطیلات حدودا 50 روزه زمستانی بود. این تیم بعد از دو برد مقابل چادرملو اردکان و پیکان در دو بازی اخیر مقابل شباب الاهلی امارات و آریو اسلامشهر شکست خورده و جالب اینجاست که هر دو شکست بعد از رسمی شدن سرمربیگری اوسمار ویرا بوده است.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی (علی نعمتی)، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن (محمد مهدی احمدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی (سروش رفیعی)، سعید صادقی (وحید امیری)، امید عالیشاه، شهاب زاهدی (نبیل باهویی) و عیسی آل‌کثیر.

دیدگاه‌ها