کد خبر : 2000945 | 20 بهمن 1402 ساعت 16:19 | 24K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت سریع قایدی: نیمکت‌نشینی برابر العین

مهدی قایدی در دیدار برابر العین، روی نیمکت اتحاد کلباء حضور دارد.

بازگشت سریع قایدی: نیمکت‌نشینی برابر العین

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام بانک اسلامی ابوظبی، امروز اتحاد کلباء میزبان العین است. ببرها در پی استفاده حداکثری از فرصت میزبانی هستند تا بتوانند در بازی برگشت کار به مراتب راحت‌تری داشته باشند.

فرهاد مجیدی اسامی یازده بازیکن مدنظرش برای حضور در ترکیب اصلی این دیدار را اعلام کرد و برخلاف صحبت‌های قبلی سرمربی کلباء مبنی بر غیبت مهدی قایدی در این مسابقه، او روی نیمکت ذخیره‌ها حضور دارد.

برخلاف چهار بازی قبلی کلباء در این جام، مجیدی ترجیح داده تا از سنگربان اول خود یعنی عیسی الهوتی استفاده کند. این گلر 23 ساله امروز وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده دارد.

مجیدی برای بازی امروز یک‌بار دیگر از زوج عبدالسلام محمد و والاس استفاده کرده است. برای انتخاب مدافعان راست و چپ نیز فرهاد دست روی محمد سبیل و سالم راشد گذاشته است.

فیلیپ کیس و دنیل بسا که به تازگی قرارداد خود را با کلباء تمدید کرده‌اند، امروز در خط میانی به میدان می‌روند. جلوتر از آنها، کایو ادواردو بازی می‌کند. وینگرهای تیم نیز لئاندرو اسپاداسیو و گوستاوو هستند. ضمن اینکه آندرس وومبرگر نیز تک مهاجم تیم است.

مهدی قایدی نیز کار را از روی نیمکت دنبال می‌کند و با توجه به نیمکت نشینی این بازیکن برابر ژاپن و قطر، انتظار می‌رود که او در نیمه دوم پای به زمین مسابقه بگذارد.

1988864

دیدگاه‌ها