کد خبر : 2000947 | 20 بهمن 1402 ساعت 16:23 | 13.3K بازدید | 5 دیدگاه

گلن جانسون:

جانشین کلوپ کار سختی برای نگه داشتن صلاح دارد!

گلن جانسون، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید اگر لیورپول جانشین مناسبی برای یورگن کلوپ پیدا نکند، ستاره‌های این تیم ممکن است تیم را ترک کنند.

جانشین کلوپ کار سختی برای نگه داشتن صلاح دارد!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دو هفته قبل اعلام کرد که به دلیل خستگی زیاد مایل به ادامه کارش در لیورپول نیست و در پایان فصل جاری باشگاه را ترک خواهد کرد.

در حالی‌که تیم آماده می‌شود تا همچنان به کار خوب خود در تمام رقابت‌ها ادامه دهد این نگرانی وجود دارد که تعدادی از ستاره‌های تیم هم تصمیم بگیرند که بعد از رفتن سرمربی خود را لیورپول را ترک کند.

جانسون توجهات را به این واقعیت جلب کرد که ترنت الکساندرآرنولد و محمد صلاح کمتر از 18 ماه از قراردادشان باقی مانده است و اگر قراردادهای جدیدی بین لیورپول و آنها منعقد نشود، آنها می‌توانند آزاد باشند تا در اسرع وقت در مورد نقل و انتقالات احتمالی با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنند.

جانسون در مصاحبه‌ای با بتفرد گفت: "بیایید واقع‌بین باشیم. اگر قرمزها فصل بعد شروع بدی داشته باشند، بسیاری از ستاره‌ها از جمله آرنولد و مو می‌روند. آنها مجبور نیستند روی اعتبار خود ریسک کنند و اگر لیورپول پس از جدایی یورگن فصل بدی را پشت سر بگذارد، به‌طور بالقوه می‌توانیم شاهد مهاجرت بزرگی در تیم باشیم.

1988866

لیورپول باید به دنبال مربی‌ای برود که بازیکنان را به دنبال خود می‌کشانند. کلوپ اینطوری بود و ژوزه مورینیو هم همین کار را کرد. آنها نمونه‌هایی از مربیانی هستند که بازیکنان بزرگ می‌خواهند برای آنها بازی کنند.
شما باید بازیکنان را هیجان‌زده کنید تا آنها تشویق شوند که به لیورپول بروند. حضور در این باشگاه به خودی خود یک شانس بزرگ برای بازیکنان است. اما دانستن اینکه چه کسی سرمربی خواهد بود هم بسیار مهم است."

نامی که اغلب با جانشینی کلوپ مرتبط می‌شود، یکی دیگر از اسطوره‌های لیورپول، سرمربی فعلی بایر لورکوزن، ژابی آلونسو است. هافبک سابق بایرن مونیخ، لیورپول رئال مادرید در حال سپری کردن یک فصل چشم‌گیر با صدرنشین بوندسلیگا است که از اکتبر 2022 با آنها کار کرده است. لورکوزن با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر آلمان قرار دارد و از ابتدای فصل تاکنون در لیگ شکست نخورده است.

جانسون معتقد است که آلونسو "مطمئناً انتخاب خوبی خواهد بود"، اما اضافه کرد که "انتخاب درست" برای باشگاه باید بیشتر ارزیابی شود:" او در بایرلورکوزن کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و استعداد دارد. اما انتخاب درست برای لیورپول چیزی است که در حال حاضر هیچ‌کس نمی‌داند.

هر مربی که بعد از کلوپ بیاید باید برای یک کار فوق‌العاده سخت آماده شود و به زمان نیاز دارد. او در واقع سر خود را در گیوتین می‌گذارد. اسطوره باشگاه بودن و مورد علاقه هواداران بودن به این معنی است که ژابی اعتبار خواهد داشت که لزوما به این معنی نیست که او موفق خواهد شد."

دیدگاه‌ها