کد خبر : 2000952 | 20 بهمن 1402 ساعت 16:55 | 11.9K بازدید | 26 دیدگاه

من به این مهم اعتقاد دارم

پوچتینو: آماده‌ایم همه تیم‌های انگلیس را ببریم

مربی آرژانتینی چلسی اطمینان دارد که تیمش می‌تواند هفته به هفته تمام تیم‌ها را از پیش رو بردارد و به سهمیه اروپایی نزدیک شود.

پوچتینو: آماده‌ایم همه تیم‌های انگلیس را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در لیگ برتر خوب کار نمی‌کند ولی در جام اتحادیه به فینال رفته و در جام حذفی نیز چند روز پیش استون ویلا را حذف کرد. آبی‌ها در رده یازدهم قرار دارند و دوشنبه در زمین کریستال پالاس، تیم چهاردهم جدول، به میدان می‌روند.

1985858

پوچتینو در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «شرایط بادیاشیله را باید ارزیابی کنیم و منتظر اسکن جدید او باشیم. در مورد لوی کالویل، باید منتظر یکشنبه باشیم تا ببینیم آیا او در دسترس است یا نه. شالوبا خوب شده و با تیم تمرین می‌کند.»

اهمیت برد برابر استون ویلا: «تفاوت، عملکرد واقعاً خوب ما بود. حالا ما احساس خوبی داریم زیرا می‌دانیم که باید به شیوه‌ای متفاوت رقابت کنیم. روشی که ما به آن نزدیک شدیم، مسیر درست برای ادامه فصل است. فکر می‌کنم فرصت و بازی خوبی بود تا نشان دهیم چلسی توان رقابت با بزرگان را دارد.»

تداوم در کسب برد با یک ترکیب اصلی ثابت: «سخت است که بگویم به ترکیب یازده نفره ثابتی رسیده‌ام. با تمام شرایطی که از ابتدا داریم، سخت است که بگوییم 11 بازیکن ابتدایی ما همان‌هایی هستند که برابر ویلا بازی کردند. نکته مهم این است که 11 بازیکن خوب و سرحال در زمین داشته باشیم. کم کم داریم بازیکنان را ریکاوری می‌کنیم. روشی که ما تمرین می‌کنیم و نحوه عملکرد بازیکنان نشان می‌دهد که ما در حال پیشرفت هستیم. با حس خوبی که از برد برابر ویلا گرفته‌ایم، به مصاف پالاس می‌رویم تا برنده شویم.»

1988341

پوچ در مورد کارت آبی در فوتبال گفت: «بیان احساسم در مورد کارت آبی و توضیحش دشوار است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در این مورد نداریم ولی قطعا بحث‌های بیشتری را ایجاد می‌کند. قرار است همه چیز پیچیده‌تر شود. در حال حاضر، احساس من این است که ایده خوبی نیست، اما خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.»

کسب بردهای متوالی امکانپذیر است؟ «ما همیشه به این مهم اعتقاد داریم. امیدوارم چون این اتفاق خیلی خوبی برای ما خواهد بود. ما حالا آماده‌ایم و فکر می‌کنم بازیکنان شایستگی‌اش را دارند زیرا از ابتدای فصل بسیار سخت کار می‌کنند.»

درباره گالاگر و انزو: «هر دو نیاز به زمان داشتند. شرایط فعلی کانر و انزو نیز عالی است و احساس خوشحالی می‌کنند زیرا آنها سزاوار این هستند که این احساس را داشته باشند و احساس رضایت کنند. هر دو باید بازی فوتبال لذت ببرند. آنها خیلی سخت کار می‌کنند.»

دیدگاه‌ها