کد خبر : 2000956 | 20 بهمن 1402 ساعت 17:09 | 26.5K بازدید | 20 دیدگاه

سرشناس‌ها خانه‌نشین شده‌اند

عجیب‌ترین تصمیم ممکن از سوی مربی اسپانیایی!

اتفاق عجیب در لیست بازیکنان فولاد مقابل چادرملو غیبت چند بازیکن سرشناس بود!

عجیب‌ترین تصمیم ممکن از سوی مربی اسپانیایی!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان روز گذشته در شرایطی مقابل چادرملو اردکان شکست خورد و از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت که تعداد زیادی بازیکن ناشناخته در ترکیب قرمزپوشان اهوازی به میدان رفتند.

در لیست بازیکنان فولاد تعداد زیادی بازیکن زیر 21 سال و زیر 18 سال دیده شد که به صورت فیکس و تعویضی وارد زمین شدند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که نام چند بازیکن سرشناس قرمزپوشان در لیست 20 نفره هم دیده نمی‌شد!

بازیکنانی نظیر گادوین منشا، علی شجاعی، لوکاس کاندیدو، سعید واسعی و ... که در نیم فصل اول گاها جزو نفرات اصلی فولاد بودند، مقابل چادرملو طی اقدامی عجیب از سوی ایگناسیو مارتینز از لیست تیم خط خوردند تا فرصت به جوان‌ترها برسد.

1988883

اگرچه توجه به استعدادهای جوان و آینده‌دار یکی از اتفاقات خوب در فوتبال محسوب می‌شود، اما کنار گذاشته شدن نفرات باتجربه و استفاده بیش از حد از نفرات کم‌تجربه موضوعی است که تا اینجا به ضرر فولاد تمام شده و اگر این مسئله ادامه‌دار شود، کار برای قرمزپوشان سخت‌تر هم خواهد شد.

در این خصوص شنیده می‌شود که مارتینز تعدادی از نفرات باتجربه فولاد را در لیست مازاد قرار داده و تحت هیچ شرایطی از مواضع خود در این خصوص کوتاه نمی‌آید. از سوی دیگر کنار گذاشتن این تعداد بازیکن در نیم فصل که تیم‌های دیگر اجازه جدایی به بازیکنان خود نمی‌دهند تا جایگزین شوند، موضوعی عجیب‌ به نظر می‌رسد که فعلا مارتینز اسپانیایی روی آن تاکید دارد.

قرمزپوشان در هفته شانزدهم لیگ برتر روز چهارشنبه 25 بهمن ماه میزبان گل‌گهر سیرجان هستند و باید دید در روزهای آینده و قبل از این بازی حساس چه اتفاقاتی حول فولاد رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها