کد خبر : 2001000 | 20 بهمن 1402 ساعت 20:40 | 39.6K بازدید | 36 دیدگاه

جیمی کاراگر:

برد چلسی مقابل استون‌ویلا شکست فوتبال انگلیس بود!

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، برد چلسی مقابل استون ویلا را یک شکست برای فوتبال انگلیس می‌داند.

برد چلسی مقابل استون‌ویلا شکست فوتبال انگلیس بود!

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، پیروزی چلسی در جام حذفی مقابل استون ویلا را یک شکست برای فوتبال انگلیس توصیف کرد!

برد 3-1 چلسی در این دیدار آن‌ها را به دور یک هشتم نهایی جام حذفی سوق داد. این یک برد حیاتی برای آبی‌ها بود و فشار زیادی را از روی دوش مائوریسیو پوچتینو برداشت.

1988956

با این حال، کاراگر آن را به عنوان فرصتی برای جشن گرفتن نمی‌داند و در عوض معتقد است که این پیروزی نشان دهنده یک موضوع گسترده‌تر در فوتبال انگلیس است.

کاراگر در روزنامه‌ تلگراف نوشت: "با پوزش از هواداران چلسی، برد اواسط هفته مقابل استون ویلا در بازی تکراری جام حذفی یک شکست برای فوتبال انگلیس است! استون ویلا این توانایی را داشت که تا فینال در ومبلی برود. حذف آن‌ها به این معنی است که به احتمال زیاد 3 جام بزرگ رقابت‌های داخلی انگلیس دوباره بین همان باشگاه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود."

1988957

کاراگر به برتری چند باشگاه منتخب از جمله چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی و آرسنال در رقابت‌های بزرگ طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: "از زمان تشکیل لیگ برتر در سال 1992، تنها سه فصل وجود داشته که منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی یا آرسنال موفق به کسب این عنوان نشده‌اند. در این مدت، تنها 4 سال است که یکی از این باشگاه‌ها یا لیورپول جام حذفی را بالای سر نبرده است. در جام اتحادیه هم این 5 باشگاه مدعی هستند. ما به تنوع بیشتری در لیست عناوین نیاز داریم. دلیل آن فقط قدرت و ثروت "5 باشگاه بزرگ" نیست. آنهایی که پایین‌تر از این باشگاه‌ها هستند باید بهتر عمل می‌کردند."

دیدگاه‌ها