کد خبر : 2001002 | 20 بهمن 1402 ساعت 20:58 | 24.6K بازدید | 7 دیدگاه

تمجید ساوت‌گیت از ستاره یونایتد: او را زیر نظر داریم

گرت ساوت‌گیت از کوبی ماینو تمجید می‌کند و تایید کرد که هنوز این بازیکن منچستریونایتد شانس دارد همراه انگلیس در یورو 2024 شرکت کند.

تمجید ساوت‌گیت از ستاره یونایتد: او را زیر نظر داریم

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت از کوبی ماینو تمجید کرد و همچنین اشاره کرد که این بازیکن جوان می‌تواند در تیم ملی انگلیس برای یورو 2024 حضور داشته باشد.

ماینو در سن 18 سالگی پیشرفت‌های قابل توجهی در حرفه خود داشته و به عنوان یک ستاره آینده‌دار در خط میانی یونایتد دیده می‌شود.

او قبلاً در تیم زیر 19 ساله‌ها با انگلیس بازی کرده و عملکرد چشمگیر اخیر او برای شیاطین سرخ، گرت ساوت‌گیت را مجبور کرده که به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس به این بازیکن جوان توجه کند.

1988959

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از قرعه کشی روز پنجشنبه لیگ ملت‌های اروپا در پاریس درباره ماینو گفت: "او عملکرد درخشانی دارد. من مطمئن نیستم که او لزوماً یک هافبک دفاعی باشد. او بازیکنی کاملاً پیشرو است اما شروع فوق العاده‌ای در دوران حرفه‌ای خود داشته و خوب است که او را زیر نظر داشته باشیم."

عملکرد ماینو همچنین زیر نظر تیم ملی فوتبال غنا هم قرار دارد و این بازیکن چون هنوز برای تیم ملی بزرگسالان انگلیس بازی نکرده می‌تواند از ملیت غنایی خود هم استفاده کرده و برای این تیم بازی کند اما هنوز در این باره تصمیم گیری نکرده است.

1988962

رندی ابی، یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال غنا در مصاحبه با تایمز گفته بود: "فدراسیون فوتبال غنا علاقه مند به نظارت، جذب و ترغیب تمامی استعدادهای واجد شرایط برای تیم‌های ملی است. کوبی قطعا یکی از این استعدادهای باورنکردنی است و فدراسیون مایل است با او و بسیاری از بازیکنان مانند او در داخل و خارج از کشور کار کند."

دیدگاه‌ها