کد خبر : 2001005 | 20 بهمن 1402 ساعت 21:34 | 25K بازدید | 38 دیدگاه

شکست اتحاد کلباء در نیمه‌نهایی جام امارات

تیم فوتبال اتحاد کلباء بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی امارات را واگذار کرد.

شکست اتحاد کلباء در نیمه‌نهایی جام امارات

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی به میزبانی اتحاد کلباء برگزار شد که این مسابقه با پیروزی دو بر صفر العین به پایان رسید تا این تیم گام بزرگی برای صعود به بازی فینال بردارد.

نخستین موقعیت جدی این بازی را کلباء از دست داد. پاس در عمق کایو ادواردو در محوطه جریمه به دنیل بسا رسید که ضربه زمینی این بازیکن با کمترین اختلاف ممکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در وقت‌های اضافه نیمه نخست بود که العین موفق شد به گل نخست بازی دست پیدا کند. روی یک پاس در عمق، توپ به لابا کودجو رسید و او با یک پاس زمینی سریع، توپ را به دهانه دروازه و تیر دوم فرستاد که سفیان رحیمی به راحتی دروازه را باز کرد.

1988967

مهدی قایدی که بین دو نیمه به میدان آمده بود، در دقیقه 62 می‌توانست کار را به تساوی بکشاند. او با یک شوت از پشت محوطه جریمه، دروازه حریف را تهدید کرد که ضربه‌اش با برخورد به تیرک افقی دروازه، به زمین خورد و در ادامه نیز توسط مدافعان العین دور شد تا این موقعیت استثنایی از دست برود.

العین در وقت‌های تلف شده نیمه دوم اختلاف را افزایش داد. ارسال کرنر سفیان رحیمی با ضربه سر لابا کودجو همراه شد و توپ در دهانه دروازه با برخورد به سینه محمد عباس وارد دروازه شد.

1988968

در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر العین به پایان رسید تا این تیم برای بازی برگشت و صعود به مسابقه فینال کار راحتی داشته باشد. ضمن اینکه فرهاد مجیدی به دلیل محرومیت، از روی سکوها نظاره گر عملکرد شاگردانش بود.

دیدگاه‌ها