کد خبر : 2001008 | 20 بهمن 1402 ساعت 21:52 | 35.6K بازدید | 11 دیدگاه

کورتیس جونز:

کلوپ من را از یک پسر به یک مرد تبدیل کرد

کورتیس جونز، هافبک لیورپول، با احترام به تصمیم خداحافظی یورگن کلوپ می‌گوید که این مربی از او یک مرد واقعی ساخته است.

کلوپ من را از یک پسر به یک مرد تبدیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، کورتیس جونز، هافبک لیورپول، پیامی را برای گرت ساوت‌گیت ارسال کرده و معتقد است که به اندازه کافی خوب عمل می‌کند تا به تیم ملی دعوت شود.

با نزدیک شدن به مسابقات یورو 2024، ساوت‌گیت تنها دو بازی دیگر برای انتخاب نهایی ترکیب خود در این تورنمنت دارد. کورتیس جونز در واقع انتظار دارد که به یورو برسد و در فهرست بازیکنان سرمربی انگلیس جای داشته باشد. همچنین این بازیکن انگلیسی در مورد جدایی شوکه کننده یورگن کلوپ از لیورپول صحبت کرد.

1988972

جونز در گفتگو با بی‌بی‌سی درباره دعوت به اردوی تیم ملی انگلیس گفت: "این کار آسانی نیست. بازیکنانی که با آن‌ها رقابت دارم واقعا خوب هستند. گرت و کادرفنی یک انتخاب دارند اما فکر می‌کنم به اندازه کافی کار می‌کنم تا انتخاب شوم. همه چیز درمورد من خوب پیش می‌رود، پس خواهیم دید چه می‌شود."

اعلام خبر خداحافظی یورگن کلوپ؟

ما در رختکن بودیم، در واقع در سالن بدنسازی، و به همه گفته شد که باید در ساعت 10:30 دور هم جمع شویم. این اتفاق کمی عجیب بود. ما نمی‌دانستیم قرار است چه چیزی گفته شود اما می‌توانستم آن را در بین بچه‌ها احساس کنم که کمی عجیب بود. کلوپ این خبر را اعلام کرد، درک آن سخت بود. او برای خودش تصمیم می‌گیرد. ما باید به او احترام بگذاریم که دلایل خودش را دارد و می‌خواهد کنار خانواده‌اش باشد. کلوپ من را از یک پسر به یک مرد تبدیل کرد. من از او سپاسگزارم، تمام تیم، هواداران، شهر هم همینطور.

دیدگاه‌ها