کد خبر : 2001010 | 20 بهمن 1402 ساعت 22:24 | 53.4K بازدید | 49 دیدگاه

ستاره چلسی خودش را به بارسا پیشنهاد داد!

انزو فرناندز که تا سال 2032 با چلسی قرارداد دارد از طریق ایجنتش خود را به بارسلونا پیشنهاد داده است.

ستاره چلسی خودش را به بارسا پیشنهاد داد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا می‌خواهد تیمش را برای فصل آینده تقویت کند و در بازار به دنبال گزینه‌هایی است که از لحاظ مالی هم با بودجه باشگاه هم‌خوانی داشته باشند.

سال‌هاست که بازیکنان زیادی خواستار حضور در بارسا هستند و از راه‌های مختلفی شانس خود برای حضور در این باشگاه را امتحان می‌کنند اما بارسا با توجه به اینکه قرار است ژاوی در پایان فصل جدا شود، بیشتر روی جذب مربی تمرکز دارد.

1988975

در این میان همچنین بازیکنانی هم هستند که می‌توانند به بارسا منتقل شوند اما شرایط جذب آن‌ها آسان نیست. یکی از این بازیکنان انزو فرناندز آرژانتینی است. حضور فوق العاده او در جام جهانی بنفیکا را مجبور کرد که پیشنهاد 121 میلیون یورویی چلسی را بپذیرد و این بازیکن به انگلیس منتقل شود.

نشریه اسپورت اسپانیا مدعی شد که فرناندز علاقه دارد تا چلسی را ترک کند و خواستار حضور در باشگاه بارسلونا است. البته او به هیچ وجه کار آسانی نخواهد داشت زیرا علاوه بر اینکه یک بازیکن مهم در تیم محسوب می‌شود، در آوریل گذشته چلسی یک سال دیگر به قرارداد طولانی مدت او اضافه کرد و تا سال 2032 در این باشگاه می‌ماند.

اسپورت با این حال تاکید می‌کند که انزو فرناندز تسلیم نمی‌شود و ظاهراً شیفته بازی در بارسا شده است. از این رو او از طریق ایجنتش وارد عمل شده و خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده است. جدایی او در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسد اما در فوتبال بسیاری از مواقع غیرممکن‌ها هم امکان پذیر هستند.

دیدگاه‌ها