کد خبر : 2001012 | 20 بهمن 1402 ساعت 22:46 | 23.9K بازدید | 17 دیدگاه

رسمی: سانتیاگو برنابئو میزبان فوتبال آمریکایی شد!

یک دیدار از لیگ فوتبال آمریکایی در سال 2025 به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

رسمی: سانتیاگو برنابئو میزبان فوتبال آمریکایی شد!

به گزارش "ورزش سه"، آنچه در چند ماه گذشته یک راز آشکار بود، این جمعه به واقعیت تبدیل شد. ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قرار است در سال آینده میزبان یک رویداد جالب باشد.

لیگ فوتبال آمریکایی (NFL) تأیید کرده که اهدافش را در کشور اسپانیا دنبال می‌کند و یک بازی از این رقابت‌ها را در سال 2025 به میزبانی سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد کرد. پیتر اوریلی، معاون اجرایی NFL، در یک کنفرانس مطبوعاتی در لاس وگاس این خبر را اعلام کرد.

نشریه‌های اسپانیایی در هفته اخیر این خبر را اعلام کرده بودند و معتقد هستند که این میزبانی یک روز تاریخی برای ورزش اسپانیا خواهد بود. پس از برگزاری مسابقات فوتبال آمریکایی در لندن، آلمان، مکزیک و به زودی برزیل در سال 2024، اسپانیا نیز به این لیست می‌پیوندد.

1988977

راجر گودل، رئیس لیگ NFL، گفت: "برگزاری یک بازی در سال 2025 به میزبانی مادرید نشان‌دهنده گسترش مداوم حضور جهانی لیگ ما و جاه‌طلبی‌های بزرگ برای معرفی این ورزش به طرفداران بیشتری در سراسر جهان است. ما به همکاری با رئال مادرید به عنوان یک برند جهانی، برای برگزاری یک بازی تماشایی در اسپانیا، به میزبانی ورزشگاهی مانند سانتیاگو برنابئو، افتخار می‌کنیم."

دیدگاه‌ها