کد خبر : 2001021 | 21 بهمن 1402 ساعت 00:40 | 21.3K بازدید | 15 دیدگاه

خشم طرفداران در آلمان: به دروازه‌ها قفل زدند! (عکس)

طرفداران تیم فوتبال هانوفر در اعتراض به موافقت رئیس باشگاه با جذب سرمایه‌گذاران خارجی در بازی مقابل هامبورگ دست به اقدامی باورنکردنی زدند.

خشم طرفداران در آلمان: به دروازه‌ها قفل زدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی بوندسلیگا 2 بین تیم‌های هامبورگ هانوفر به طور موقت در نیمه دوم به دلیل اعتراض طرفداران هانوفر در ورزشگاه خانگی حریف به حالت تعلیق در آورد و سپس پیگیری شد.

هواداران هانوفر در اعتراض به مالکان باشگاه، قفل‌هایی را به تیرک دروازه‌ها در داخل زمین بسته بودند. همچنین بنرهایی را در دست داشتند که شعارهای تندی علیه مارتین کیند، رئیس باشگاه هانوفر، را خطاب قرار داده بود.

این بازی با وقفه طولانی پس از جمع آوری بنرها و بریدن قفل‌ دروازه مجدد از سر گرفته شد. در نهایت سباستین ارنست در دقیقه هشتم وقت اضافه گلزنی کرد تا پیروزی دراماتیک 4-3 هانوفر را در این بازی رقم بزند.

1989005

ران رابرت زیلر، دروازه‌بان هانوفر، در جریان اعتراض طرفداران به سمت سکوها رفت تا از هواداران تیمش درخواست کند با جمع آوری بنرها موجب از سرگیری بازی شوند.

طرفداران هانوفر هم مانند اکثر طرفداران افراطی فوتبال آلمان به حضور سرمایه گذاران خارجی در فوتبال این کشور اعتراض دارند.

1989006

اعتراضات آن‌ها در رابطه با تصمیم رئیس هانوفر برای رای مثبت به پیشنهادات مسئولان آلمانی در همکاری با شرکت‌های سی‌وی‌سی کپیتال پارتنرز و بلک‌استون گروپ است که کشور عربستان سعودی در آن‌ها نقش دارد.

دیدگاه‌ها