کد خبر : 2001045 | 21 بهمن 1402 ساعت 09:36 | 29.2K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره‌های سبز‌پوش همچنان خواهان دارند

شمس آذر آماده انتقال بعدی در زمستان

شمس ‌آذر در‌ اولین فصل حضورش با تفکری جالب توجه اکنون مسیر ایده‌آلی را طی می‌کند.

شمس آذر آماده انتقال بعدی در زمستان

به گزارش “ورزش سه”، قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان در ابتدای فصل هرچند با چالشی بزرگ مواجه شد اما نشان داد با تفکرات مدیریتی خود قادر است اتفاقات جالب توجهی را شکل دهد.

شهاب زندی مدیرعامل جوان این باشگاه وقتی نسبت به دیگر رقبا با کمترین هزینه تیم را روانه مسابقات کرد خیلی‌ها آینده شمس آذر را نگران کننده و حتی در سراشیبی سقوط تصور می‌کردند. نکته جالب توجه که در همین سقف بودجه کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها، بخشی هم برای زیرساخت‌ها و نگهداری در نظر گرفته شد. همین دیدگاه البته باعث شد تا در مقطعی که خیلی تیم‌ها با کمبود زمین چمن مواجه بودند، شمس آذر در استادیوم خود میزبانی دیدار پیکان و پرسپوليس را نیز پذیرا باشد و آنها بابت کیفیت چمن نیز رضایت‌شان را اعلام کنند.

شمس آذر که با کسب نتایج درخشان در نیم فصل اول، نگاه‌ها را به خود جلب کرد در پنجره زمستانی تفکر اقتصادی خود را برای سرپا نگه‌داشتن باشگاه و حمایت از مالکان برای دلگرمی بیشتر آنها را نیز دنبال کرد تا تیم تازه ظهور کرده شمس آذر با توجه به فشار اقتصادی خیلی زود از یاد‌ها نرود و فشار مالی زیادی را به مالکان وارد نسازد. آنها دو بازیکن تاثیرگذار خود را به سپاهان و تراکتور واگذار کردند و رحمان جعفری به عنوان برترین گلزن و اصغر اعرابی به عنوان ستاره این تیم، جدا شدند.

اما آنها همچنان دیگر تیم‌ها را خواهان ستاره‌های خود می‌بینند و شاید این روند اقتصادی در پنجره زمستانی را همچنان دنبال کنند تا از این جهت در تاریخ‌سازی ویژه‌ای قرار گرفته و برای اولین بار حتی هزینه‌های باشگاهی در قیاس با درآمدزایی‌اش کمتر شود. پوریا سرآبادانی، گودرزی، نسایی، جعفری و آزادمنش از جمله ستاره‌هایی از این تیم هستند که همچنان با پیشنهاداتی مواجه هستند و باید دید شهاب زندی با مدیریت خود چه برنامه‌ای را دنبال خواهد کرد. تیمی که نشان داده اگر تفکر مدیریتی و فنی  -فوتبالی، کار را دنبال کند قادر خواهد بود از فشار سنگین هزینه‌ها یک فرصت ایده‌آل برای درآمدزایی شکل داده و نام خود را به این شکل هم بر سر زبان‌ها بیندازد.

دیدگاه‌ها