کد خبر : 2001050 | 21 بهمن 1402 ساعت 09:52 | 16.7K بازدید | 28 دیدگاه

ادعای پپ: 99.99 درصد دیگر سه‎‌گانه نمی‌گیریم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که تکرار افتخار کسب سه‌گانه برای تیمش تقریبا غیرممکن است.

ادعای پپ: 99.99 درصد دیگر سه‎‌گانه نمی‌گیریم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل گذشته موفق شد با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا به افتخار فتح سه‌گانه دست پیدا کند. 

این رؤیای بزرگی برای آنها بود که در نهایت به واقعیت تبدیل شد و خوشحالی بسیار زیاد بازیکنان، کادر فنی، مدیران و هواداران سیتی را به همراه داشت که در طول این سال‌ها تلاش زیادی برای رسیدن به این نقطه کرده بودند. 

حالا بسیاری منتظر هستند که این تیم بتواند این افتخارات را بار دیگر در این فصل هم تکرار کند و جام‌های قهرمانی را با خود به خانه ببرد اما گواردیولا به خوبی می‌داند که این کار تا چه حد دشوار و غیرممکن به نظر می‌رسد. 

1988894

سرمربی سیتی در نشست خبری پیش از بازی برابر اورتون در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «شاید این اتفاق به نظر شییه یک افسانه باشد، اما اوضاع از این پیچیده‌تر است. ما سعی می‌کنیم اورتون را شکست دهیم و پس از آن ببینیم که چه پیش خواهد آمد. 

ما به احتمال 99.99 درصد نمی‌توانیم بار دیگر فتح سه‌گانه را تکرار کنیم، چون هرگز هرگز هرگز هرگز چنین کاری انجام نشده است. اگر این کار آسانی بود، مطمئن باشید که تیمی دیگر، مثلا یونایتد در آن زمان، باز هم قادر به انجامش بود.»

دیدگاه‌ها