کد خبر : 2001061 | 21 بهمن 1402 ساعت 10:35 | 33.5K بازدید | 27 دیدگاه

روایت مربی بارسا از دعوا با مسی: خودنمایی می‌کرد!

رافا مارکز، سرمربی تیم B بارسلونا، صحبت‌های جالبی را درباره درگیری‌اش با لیونل مسی مطرح کرده است.

روایت مربی بارسا از دعوا با مسی: خودنمایی می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، نام مارکز در روزهای اخیر بارها در رسانه‌های اسپانیایی مطرح شده است و بسیاری او را یکی از گزینه‌های جانشینی ژاوی می‌دانند. 

با این حال، هواداران بارسا به یاد دارند که او در بازه زمانی هفت ساله حضورش در میدان با پیراهن این تیم چند باری با مسی درگیر شده بود و این موضوع همیشه در خاطر دو طرف ماند و حالا او بار دیگر صحبت‌هایی را در این باره مطرح کرده است. 

مارکز در گفت‌وگو با روزنامه اسپورت درباره مسی اظهار داشت: «من اولین بازی مسی وقتی خیلی جوان بود را دیدم. اما پیش از آن درباره کودکی در لاماسیا شنیده بودم که از بقیه متفاوت است. ما می‌دانستیم که او خوب است، اما دوست داشتیم در تمرینات کمکش کنیم. 

1977488

من همیشه دستورات بسیاری به او می‌دادم و او هم گوش می‌داد. ما می‌دانستیم که او توانایی دریبل زدن سه یا چهار بازیکن را دارد اما گاهی خودنمایی و اغراق می‌کرد. سعی کردیم با او صریح باشیم و بگوییم کجا باید دریبل بزند و کجا نه و باید هوشمندانه‌تر پاس ارسال کند. 

یک روز تاکید من روی این دستورات باعث ناراحتی او شد و مشکلی را بین ما به وجود آورد. دعوای لفظی شروع شد و گواردیولا مجبور شد دخالت کند و این درگیری را تمام کند. حقیقت این است که من و مسی دوست نبودیم، ما فقط همکار بودیم. حتی آن زمان هم من لئو را تحسین می‌کردیم و معقتدم بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.»

دیدگاه‌ها