کد خبر : 2001072 | 21 بهمن 1402 ساعت 11:38 | 8.7K بازدید | 24 دیدگاه

نماز عصر در استادیوم لوسیل؛

کمپین جالب هواداران قطر برای فینال

هواداران قطر با استفاده از هشتگ نماز عصر در استادیوم لوسیل اعلام کردند که از ساعاتی قبل از بازی با اردن در فینال جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه حاضر خواهند شد.

کمپین جالب هواداران قطر برای فینال

به گزارش "ورزش سه"، هواداران تیم ملی قطر که یکی از عوامل تاثیرگذار صعود این تیم به فینال جام ملت‌های آسیا برای دومین دوره پیاپی بودند، از روز گذشته با استفاده از هشتگ "نماز عصر در استادیوم لوسیل" اعلام کردند که از ساعتی قبل از بازی با اردن در استادیوم حضور خواهند یافت تا به حمایت از تیم ملی کشورشان بپردازند.

ماجد الخلیفی، تحلیلگر شبکه الکاس، در با انتشار این هشتگ در توییتر نوشت: می‌توانم با اطمینان بگویم تا به حال چنین جمعیتی را برای حمایت از تیم ملی ندیده‌ام. میانگین حضور تماشاگران مت در 6 بازی در جام ملت‌های آسیا به 57 هزار نفر در هر مسابقه رسید. بعد از خدا، هواداران دلیل اصلی این موفقیت و پیروزی تیم در همه مسابقات بودند. آنها پشت بازیکنان و کادر فنی و مدیریت بودند. حضور شما یعنی کسب عنوان قهرمانی.

حمد لحدان المهندی نیز گفت: ان‌شاءالله امروز هواداران رکورد رکوردی را که در دیدار آرژانتین و مکزیک در جام جهانی در ورزشگاه لوسیل به ثبت رسید، خواهند شکست.

صادق محمد العماری، مدیرکل مرکز مطبوعاتی قطر نیز نوشت: ان‌شاءالله امروز در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا که در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود، حماسه ملی فوتبال پیش از تیم کشورمان، توسط هواداران رقم خواهد خورد. برای اینکه به موقع برسیم و از شلوغی و معطلی پرهیز کنیم بهتر است، نماز عصر را در ورزشگاه لوسیل بخوانیم. برای تیم عزیزمان آرزوی موفقیت و قهرمانی در جام حذفی دارم.

سعود الاطباء، داور قطری هم یکی دیگر از کسانی بود که با انتشار این هشتگ عنوان کرد: ان‌شاءالله امروز فینال مورد انتظار تیم ما و اردن برگزار می‌شود. امیدواریم هواداران زودتر برای شرکت در این جشن فوتبالی حاضر شوند.

دیدگاه‌ها