کد خبر : 2001075 | 21 بهمن 1402 ساعت 11:37 | 33.2K بازدید | 8 دیدگاه

جادوی دوباره ستاره چاق: او فوق العاده است!

عملکرد خوب راس بارکلی، ستاره سابق چلسی، در ترکیب لوتون تاون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

جادوی دوباره ستاره چاق: او فوق العاده است!

به گزارش "ورزش سه"، بارکلی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال راهی لوتون شد و خیلی زود توانست مهارتش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد. 

این اتفاق در حالی رخ داده است که بسیاری در طول این سال‌های حضور او در فوتبال انگلیس همیشه از این بازیکن به عنوان بازیکن چاق یاد می‌کردند و صحبت‌های بسیاری درباره اضافه وزن او در زمان حضورش در اورتون و چلسی مطرح شده بود. 

با این وجود، درخشش و استعداد خاصی که داشت باعث شد که بسیاری از بزرگان فوتبال انگلیس هم از او به خوبی یاد کنند و حتی آلن، سرمربی سابق لسترسیتی، مدعی شده بود که عملکرد این بازیکن او را به یاد پل گاسکوئین می‌اندازد. 

اما مصدومیت‌های متوالی باعث شد که شرایط برای او بسیار سخت شود و دوران حرفه‌ای بارکلی با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه شود. با وجود به ثمر رساندن شش گل و انجام 33 بازی با پیراهن تیم ملی انگلیس، تردیدهای بسیاری همیشه درباره استعداد او وجود داشت. 

1989088

پت نوین، بازیکن سابق چلسی، پیش از این درباره او گفت: «بارکلی همیشه فیزیک و جثه بزرگی داشت اما هیچوقت چاق نبود. تنها موضوعی که باعث شد او آسیب بسیاری ببند مصدومیت‌های متعدد بود.»

این بازیکن در نهایت نتوانست در چلسی هم موفق شود و دوران حضورش در استون ویلا هم مطابق انتظارش پیش نرفت تا در نهایت تصمیم گرفت به آرون رمزی و کسپر اشمایکل در نیس ملحق شود تا در این باشگاه به بلندپروازی‌هایش ادامه دهد. 

اما شرایط در این تیم هم مطابق انتظارش پیش نرفت و او با چهار گل و دو پاس گل در 985 دقیقه از این باشگاه جدا شد و بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگشت تا پیراهن لوتون را به تن کند و حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر در حال تبدیل شدن به یکی از بازیکنان درخشان این رقابت‌هاست. 

1989091

بارکلی در هشت بازی اخیر موفق شده است سه گل به ثمر برساند و سه پاس گل هم ارسال کند تا لوتون را از منطقه سقوط در لیگ برتر دور کرده باشد. آمارها هم نشان می‌دهد که او در حال رسیدن به روزهای اوج است. این بازیکن در شش دیدار اخیر بیشترین امتیاز را از WhoScored بر اساس عملکردش در زمین در لیگ برتر گرفته است.

این نمایش درخشان باعث شده است که پل مرسون هم خواهان بازگشت او به فهرست تیم ملی انگلیس برای حضور در رقابت‌های یورو 2024 باشد. 

دیدگاه‌ها