کد خبر : 2001088 | 21 بهمن 1402 ساعت 12:35 | 23.3K بازدید | 22 دیدگاه

او باید تا جام جهانی ادامه بدهد؛

حمایت شاگرد سابق قلعه از سرمربی تیم ملی

امین قاسمی‌نژاد معتقد است باید فضای بیشتری به امیر قلعه‌نویی داده شود تا تیم ملی به شرایط بهتری برسد.

حمایت شاگرد سابق قلعه از سرمربی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد پس از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت خود، روز گذشته در دیدار هوادار برابر استقلال خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به میدان رفت و تک گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

او در خصوص این بازی گفت: بعد از مصدومیتی که برایم ایجاد شد، سه ماه از شرایط بازی دور بودم، اما با زحمات کادر پزشکی و بچه‌های تیم توانستیم امروز یک بازی خوب و منطقی انجام بدهیم. قبل از ده نفره شدن تیم حریف، موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم‌. در ادامه تیم حریف ده نفره شد و عقب نشست و ما باز هم موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم و توانستیم گل بزنیم و به مرحله بعد برویم.

قاسمی‌نژاد درباره تعویض خود در دقایق پایانی مسابقه گفت: آسیبی که از ناحیه همسترینگ دیدم، خیلی جدی بود و هنوز به آمادگی صددرصد نرسیدم. نخواستم بیشتر از این ریسک کنم اما الان پزشکان چک کردند و دیدم خدا را شکر مصدومیت جدی نیست.

بازیکن هوادار در خصوص هدف هوادار در جام حذفی توضیح داد: ما پنج بازی داشتیم که یکی از آنها گذشت. بازی به بازی پیش می‌رویم و تمام دستورات کادرفنی تیم و در راست آنها آقای شجاعی که شب و روز برای تیم زحمت می‌کشند، اجرا می‌کنیم. پله پله پیش می‌رویم و مطمئنا هدف‌هایی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم چیزی را که کادرفنی می‌خواهد در زمین پیاده کنیم و به نتیجه برسیم.

او که سابقه کار با امیر قلعه‌نویی را دارد، درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: به نظرم فشار زیادی روی تیم ملی بود. من افتخار این را داشتم که یک سال و نیم با آقای قلعه‌نویی کار کنم و به نظرم باید به ایشان بیشتر فضا بدهند. این هجمه‌ها طبیعی نیست. به نظر من امیرخان باید این مسیر را تا جام جهانی ادامه بدهد. مربی خارجی آوردند که دو سه دوره کاری را پیش نبرده، اما ما در این دوره تیم خوب ژاپن را بردیم. به نظرم اگر ادامه بدهند، شرایط تیم بهتر می‌شود.

قاسمی‌نژاد در پایان در پاسخ به اینکه فلسفه دفاع او از امیر قلعه‌نویی چیست، گفت: فلسفه‌ای نیست‌. مربی‌ خارجی که آوردند، چه کار کرد؟ کی‌روش چه کار کرد؟ یک بار به مربیان ایرانی میدان بدهند. آقا یحیی که فعلا تیم ندارد، به ایشان میدان بدهند. به نظرم با این نتیجه‌ای که تیم گرفت، با آقای قلعه‌نویی ادامه بدهند بهتر است.

دیدگاه‌ها