کد خبر : 2001089 | 21 بهمن 1402 ساعت 12:49 | 39.1K بازدید | 12 دیدگاه

فعلا تمرکزم روی میلان است

کسی چه می‌داند، شاید روزی به رئال برگشتم

تئو هرناندز احتمال بازگشتش به رئال در آینده را رد نکرد و گفت کسی خبر از آینده ندارد.

کسی چه می‌داند، شاید روزی به رئال برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز محصول آکادمی فوتبال اتلتیکو مادرید است ولی بعد از درخشش با پیراهن آلاوس که به صورت قرضی در آن بازی می‌کرد، مورد توجه رئال قرار گرفت و اتلتیکو در نهایت راضی به فروش او شد.

تئو با امیدهای زیاد به رئال رفت ولی نتوانست ارزش‌هایش را نشان دهد. او با رئال قهرمان لیگ قهرمانان شد و یک سال بعد به سوسیداد قرض داده شد. تئو بالاخره در تابستان 2019 به میلان رفت و این انتقال، فوتبالش را عوض کرد. تئو در پنجمین فصل حضورش در میلان یک بازیکن بسیار مهم و تاثیرگذار برای روسونری است.

1240201

ستاره ملی‌پوش فرانسه در مصاحبه با آاس و در مورد نیاز رئال به مدافع چپ و اینکه ممکن است از فروش او پشیمان شده باشند، گفت: «در مورد رئال چیزی جز تعریف و تمجید ندارم که بگویم. در سال 2017 سخت برای جذب من جنگیدند و همیشه سپاسگزارشان خواهم بود. نگاه من همیشه به زمان حال و آینده نزدیک است. نمی‌دانم مسئولان رئال الان چه فکری می‌کنند ولی این باشگاه همیشه در قلبم جای دارد.»

تئو در مورد اینکه رئال را با عصبانیت ترک کرد، گفت: «شاید اینطور باشد. در هر صورت شرایط در آن زمان برای درخشش من مهیا نبود. اشتیاق زیادی برای اثبات خودم در رئال داشتم ولی نشد. در هر صورت گفتم که من همیشه قدردان رئال هستم.»

1976049

بازگشت احتمالی به رئال: «در رئال دوستان زیادی دارم و خاطراتی بی‌نظیر. هواداران رئال همیشه به من لطف داشته‌اند ولی الان بازیکن میلان هستم و اینجا راحتم. فعلا به جدایی فکر نمی‌کنم ولی کسی خبر از آینده ندارد. تمرکز کامل من روی میلان است اما هرگز نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. کسی چه می‌داند، شاید روزی برگشتم و شاید هم هرگز چنین موقعیتی پیش نیاید.»

دیدگاه‌ها