کد خبر : 2001090 | 21 بهمن 1402 ساعت 12:45 | 9.9K بازدید | 10 دیدگاه

هوینس:

ژابی آلونسو موفق است چون در بایرن نیست!

اولی هوینس، مدیر بایرن مونیخ، معتقد است که موفقیت ژابی آلونسو در بایرلورکوزن به دلیل آرامشی است که در این تیم دارد.

ژابی آلونسو موفق است چون در بایرن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، آلونسو پس از قبول هدایت بایرلورکوزن توانست تغییرات بسیاری را در این تیم به وجود بیاورد و حالا آنها در اکثر هفته‌های این فصل بوندسلیگا در صدر جدول رده‌بندی حضور داشته‌اند. 

این در حالی است که بایرن در این فصل با وجود عملکرد خوبی که داشته با فراز و نشیب‌هایی مواجه بوده است و همین موضوع کار را برای آنها کمی سخت کرده و فشارها روی بازیکنان و خصوصا توماس توخل را افزایش داده است. 

هوینس در گفت‌وگو با فرانکفورتر در پاسخ به سوالی درباره موفقیت آلونسو در لورکوزن اظهار داشت: «من فکر می‌کنم ما می‌توانیم ببینیم که وقتی یک مربی می‌‎تواند در آرامش با بازیکنانش کار کند چه اتفاقی رخ می‌دهد و این موضوع مهمی است. 

1986095

باور کنید که در بایرن ممکن است به انسان کاملا متفاوتی تبدیل شود. در لورکوزن می‌توانید روی چیزی که واقعا مهم است تمرکز کنید. من فکر می‌کنم آنها می‌توانند روز و شب فقط در فوتبال حرف بزنند اما اینجا اینطور نیست. 

ما در اینجا صبح دوشنبه در روزنامه می‌خوانیم که توماس اشترونز که از زمان جووانی تراپاتونی چیزی از او نشنیده بودم مدعی شده است که این باشگاه‌ها همه کارها را به اشتباه انجام می‌دهد.»

دیدگاه‌ها