کد خبر : 2001097 | 21 بهمن 1402 ساعت 13:14 | 18K بازدید | 18 دیدگاه

ما ایرانی‌ها همیشه غریب هستیم

شجاعیان: با انتقاد از تیم ملی، به آسیا برنمی‌گردیم!

داریوش شجاعیان هافبک باتجربه تیم هوادار درباره شرایط این تیم و تیم ملی ایران صحبت کرد.

شجاعیان: با انتقاد از تیم ملی، به آسیا برنمی‌گردیم!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم هوادار موفق شد در بازی مقابل استقلال خوزستان، این تیم را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، آن هم در شروع دوباره مسابقات باشگاهی، شکست دهد تا حالا مسعود شجاعی کارش را با برد آغاز کند. داریوش شجاعیان به عنوان یک بازیکن باتجربه در تیم هوادار در پایان گفت: در بازی مستحق برد بودیم و چند موقعیت ایجاد کردیم. می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده باشیم و طی تعطیلاتی که به خاطر جام ملت‌ها بود، یک اردو هم در کیش داشتیم. از مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که این اردو را برگزار کردند. همه چیز در این یک ماهی که با آقا مسعود کار کردیم، مهیا بود. سعی کردیم چیزهایی که آقا مسعود و کادرفنی می‌خواست را پیاده کنیم. حالا هم که برنده شدیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

او با اشاره به وضعیت داوری در این بازی ادامه داد: صحبت درباره داوری خیلی کلیشه‌ای شده و به نظر من اگر بخواهم درباره داوری و حواشی روی نیمکت‌ها صحبت کنیم، اتفاقی است که همیشه در لیگ ما اتفاق می‌افتد. ما تا وقتی این چیزها را درست نکنیم، پیشرفت نمی‌کنیم و همان آش است و همان کاسه! همیشه هم تا شده بیشتر درباره حواشی فوتبال صحبت می‌کنیم تا خود فوتبال.

هافبک سابق استقلال درباره حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا گفت: در مورد تیم ملی در چند روزی که گذشت، خیلی‌ها صحبت کردند. چیزی که دیدگاه من است، تیم ما لایق بردن بود. خسته نباشید می‌گویم به تک تک بازیکنان. امیدوار هستم در ادامه راه و به کادرفنی و بازیکنان اعتماد کنیم و بتوانیم در مراحل  بعدی مقدماتی جام جهانی و همه چیزهایی که مربوط به تیم ملی است، موفق باشیم. به نظر من انتقاد نباید کنیم و باید همیشه حامی باشیم. 

شجاعیان اضافه کرد: چند دوره حامی بودیم ولی حامی چی بودیم؟ ما حامی یک سرمربی بلد مثل آقای کی‌روش بودیم. من یک چیزی را هم بگویم. ما ایرانی‌ها همیشه غریب پرست هستیم. ما یک کادرفنی بومی و ایرانی داریم و باید بیشتر احترام بگذاریم. آن موقع که فرصت دادیم و دیدیم نتوانستند، آن وقت انتقادات خیلی به‌جاتر است تا اینکه فکر می‌کنم آقای قلعه‌نویی بعد از این همه بازی تنها یک باخت داشته است، قطعا الان انتقادات به جا نیست. ما 20 دقیقه آخر می‌توانستیم برنده باشیم و امیدوار هستم از همه جهات، همه مربی‌ها، همه بازیکنان و همه رسانه‌ها حمایت کنیم تا پیشرفت تیم ملی را ببینیم.

او در پایان نیز خاطرنشان کرد: حق می‌دهم. همه بعد از بازی ناراحت بودیم و همه می‌توانستیم انتقاد کنیم. ما با یک باخت حذف شدیم اما با انتقاد به تورنمنت برمی‌گردیم؟ به نظر من انتقاد می‌توان کرد اما انتقاد به‌جا و در عین انتقاد، حمایت هم باید کرد.

دیدگاه‌ها