کد خبر : 2001124 | 21 بهمن 1402 ساعت 14:34 | 286.7K بازدید | 238 دیدگاه

گل معز علی آفساید نیست

ویدئوی تقلبی هواداران تیم ملی را سر کار گذاشت!

به شکل عجیبی پس از پایان مصاف ایران و قطر بحثی درباره آفساید بودن گل سوم این تیم شکل گرفته است.

ویدئوی تقلبی هواداران تیم ملی را سر کار گذاشت!

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از پایان دومین بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره آفساید بودن گل سوم قطر در فضای مجازی دست به ست می‌شد و به سرعت بازدید آنها به میلیون‌ها نفر رسید.

این شایعه را در ابتدا صفحات مجازی عراقی به ویژه در توئیتر ایجاد کردند و وقتی ماجرا در ایران هم حالت جدی به خود گرفت که خبرگزاری ایرنا بخشی از حرف‌های یک کارشناس عراقی را روی صحنه گل سوم عراق منتشر کرد. در این ویدئو که در ادامه مشخص شد ساختگی بوده، کارشناس عراقی با محاسبات ریاضی ثابت می‌کند گل سوم قطر که با ضربه معز علی به ثمر رسید، آفساید بوده است.

ویدئو: 324338

این ویدئو و ادعای آفساید بودن گل سوم قطر در حالی با جدیت در فضای مجازی ایران دنبال می‌شد که مطرح شدن آن در شرایطی که دوربین‌های سیستم کمک داور ویدئویی مجهز به سنسورهای حرارتی هستند و امکان دستکاری آنها وجود ندارد، از اساس ادعایی غلط است.

1989161
معز علی با این شوت دقیق دروازه بیرانوند را برای بار سوم باز کرد.

از سوی دیگر حالا چند روز پس از مصاف ایران مقابل قطر و در شرایطی که تیم ملی یکی از بهترین فرصت‌هایش برای پایان دادن به حسرت نیم قرنی را به راحتی از دست داد، ویدئویی از صحنه گل معز علی منتشر شده که زاویه آن همراستا با دفاع آخر تیم ملی ایران است و در این ویدئو به وضوح مشخص است که ورود رامین رضائیان به صحنه پس از معز علی اتفاق می‌افتد تا دیگر حرف و حدیثی درباره سالم بودن گل‌ قطری‌ها نمانده باشد.

جالب اینکه شب گذشته در کلاب‌هاوس نیز بحثی جدی در این باره مطرح بود و مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری هم در آن حضور داشت. جایی که از فدراسیون مکررا خواسته می‌شد با اعتراض به این صحنه مانع از برگزاری فینال آسیا بشود! 

با توجه به سوابق قبلی کادر فنی تیم ملی هیچ چیزی در این باره به زبان نیاورده و مشاهده صحنه گل از زاویه بالا هم به آنها این اطمینان را داده که هیچ تقلبی در صحیح اعلام کردن گل از سوی تیم داوری و تکنولوژی نیمه خودکار صورت نگرفته است.

1989162

دیدگاه‌ها