کد خبر : 2001127 | 21 بهمن 1402 ساعت 15:11 | 22.2K بازدید | 10 دیدگاه

قول سعید آقایی: مطمئن باشید برمی‌گردیم

مدافع چپ جدید نساجی تاکید کرد شرایط این تیم در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

قول سعید آقایی: مطمئن باشید برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی پس از تجربه بازی در پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و... راهی نساجی مازندران شده تا شرایط جدیدی را در این تیم پرهواداران شمال ایران تجربه کند و دیروز هم حضور کامل در ترکیب مقابل آلومینیوم اراک داشت و نمایش خوبی در سمت چپ زمین ارائه داد و تک گل حریف هم از سمت مخالف او شکل گرفت.

آقایی پس از بازی نساجی در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم که عضوی از تیم نساجی هستم. اولین بازی برای من در ورزشگاه وطنی سخت بود. متاسفانه شکست خوردیم و شرمنده هواداران شدیم.

او ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های آینده شکست در جام حذفی را جبران کنیم. می‌دانیم کار سختی داریم، اما به لطف خدا در کنار هم همه توانمان را بگذاریم تا از این شرایط خارج شویم.

مدافع باتجربه نساجی با تاکید بر اینکه مطمئن باشید قطعا شرایط نساجی بهتر می‌شود، ابراز کرد: مطمئنا در لیگ می‌مانیم. نیم فصل اول در این تیم نبودم ولی واقعا این جایگاه حق نساجی نیست چون از نظر شرایط فوتبالی خیلی خوب بودند. ولی نتیجه نگرفتند یا نمی‌دانم چه اتفاقات دیگری برای آنها افتاد. امیدوارم در نیم فصل دوم جبران کنیم و نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها