کد خبر : 2001130 | 21 بهمن 1402 ساعت 15:24 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

پیکان در خروج را به روی سامان بست

مدیرعامل باشگاه پیکان تاکید کرد به بازیکنانش اجازه جدایی در نقل و انتقالات زمستانی را نخواهد داد.

پیکان در خروج را به روی سامان بست

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه پیکان، درباره پیروزی این تیم مقابل ستارگان بهمن جوان و صعود در جام حذفی گفت: معمولا این تیم‌ها وقتی مقابل تیمی از لیگ برتر قرار می‌گیرند انگیزه مضاعفی پیدا می‌کنند و شاید یکی از دلایلی که گلزنی برای ما سخت شد همین مسئله بود و کار را دشوار کرد، اما در نهایت موفق به صعود شدیم.

مددی درباره سخت شدن بازی تیمش مقابل حریف ناشناخته گفت: بله بازی گره خورده بود. تصور من این بود که چون بازیکنان از مسابقات دور بودند طبیعی بود. امیدواریم با شروع مسابقات لیگ برتر این روند اصلاح شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره حضورش در بازی‌های تیم‌های پایه این باشگاه هم گفت: روند پایه‌هایمان خوب است. امروز هم تیم امیدمان نتایج خوبی گرفت و احتمالا با حداقل اختلاف قهرمان شود. ما در رده جوانان هم خوب کار کردیم و از پایه‌ها رضایت داریم. تیم‌های دیگر هم شرایط مناسبی دارند. همین امروز ما بازیکنی از تیم جوانان به نام افشین صادقی داشتیم که در تیم اصلی بازی کرد و خیلی خوب کار کرد. فلسفه باشگاه پیکان استفاده از بازیکنان جوان و آکادمی است و همین امروز هم دیدید که میانگین سنی تیم ما پایین بود.

1952142

مددی درباره جذب محمد ستاری و معین عباسیان و احتمال جذب بازیکن خارجی گفت: ما دنبال یکی دو بازیکن دیگر هم هستیم و به‌موقع از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهیم کرد .در واقع لیست خریدمان ادامه دارد.

او درباره درآمدزایی باشگاه پیکان از قبل فروش بازیکنان جوانش و کاری که در مورد سامان فلاح انجام دادند و حالا با فروش منصور باقری به نساجی ادامه می‌دهند، گفت: یکی از راه‌های درآمدزایی برای باشگاه بحث ترانسفر و فروش بازیکن است. البته هنوز نهایی نشده، اما ما نیم نگاهی به فروش بازیکن داریم و به عنوان یک راه خوب به آن نگاه می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که با توجه به درخواست باشگاه فولاد برای جذب سامان نریمان جهان آیا این باشگاه به هافبک خود اجازه جدایی می‌دهد یا نه گفت: به هیچ وجه ما اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهیم. به هر حال سامان هم یکی از بازیکنان خیلی خوب ماست و امروز هم دیدید که چقدر موقعیت ایجاد کرد. از جمع ما بازیکنی جدا نخواهد شد اما یکی دو بازیکن اضافه می‌کنیم.

دیدگاه‌ها