کد خبر : 2001139 | 21 بهمن 1402 ساعت 16:01 | 23.8K بازدید | 19 دیدگاه

بحث داوری تمام شد

ژاوی قول داد: یک کلمه هم از این موضوع حرف نمی‌زنم

ژاوی قول داد دیگر در نشست‌های خبری خود از داوری‌ها حرف نزند و اعتراض نکند.

ژاوی قول داد: یک کلمه هم از این موضوع حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از شکست خانگی برابر ویارئال حالا روی فرم است و با دو برد متوالی به بازی برابر گرانادا رسیده است. بارسا روی کاغد تیم برنده میدان است و دیگر حق اشتباه ندارد. 

1986759

ژاوی در نشست خبری خود گفت: «اخیرا مربی گرانادا تغییر کرد. با مدینا آنها در کارهای دفاعی و تهاجمی پیشرفت کرده‌اند. ما یک بازی دفاعی از طرف گرانادا را تصور می‌کنیم که کار را برای ما سخت خواهند کرد. در برخی بازی‌ها گرانادا شایستگی بسیار بیشتری داشته ولی نتیجه نگرفته است. ما به انرژی هواداران نیاز داریم تا این بازی را ببریم و امیدوار باشیم. من تا کنون نتوانسته‌ام گرانادا را ببرم و انگیزه شخصی خودم نیز بالاست.»

تداوم در کسب بردها بعد از اعلان استعفا: «من این را خیلی واضح گفتم و روز به روز به بازیکنان این نکات را گوشزد می‌کنم. تصمیم من برای قطع همکاری در پایان فصل موفقیت آمیز بود، زیرا باشگاه به این تغییر نیاز داشت و شوک خوبی به تیم وارد شد. همچنین با دیدن واکنش فوتبالیست‌ها احساساتی شدم اما تصمیم همان چیزی است که به شما گفتم، بدون هیچ تغییری.»

محرومیت ویتور روکه: «من قصد ندارم بیشتر از این در مورد داوران صحبت کنم. من قبلاً نظرم را هفته گذشته گفتم. قول می‌دهم هرگز دیگر در مورد داوری‌ها حرف نزنم.»

1988989

وضعیت تراشتگن: «او با تیم تمرین کرده و آماده بازی است. او برای ما از هر نظر بسیار مهم است. تراشتگن یک فوتبالیست کلیدی، یکی از کاپیتان‌ها و رهبران تیم است. من از عملکرد اینیاکی پنیا بسیار خوشحالم و او نشان داد که دروازه‌بانی در حد بارساست. هر دو از سرمایه‌های باشگاه هستند.»

رافینیا: «او هم از فردا در دسترس خواهد بود. رافینیا خیلی خوب بهبود یافته و در همان فرم قبل از مصدومیت است ولی سرخی روبرتو شاید از هفته بعد برسد.»

جدایی احتمالی سرخی روبرتو: «من نمی‌دانم. قبلاً توصیه خود را به باشگاه داده‌ام که با او تمدید کنند. او بازیکن بسیار مهمی برای تیم است، در رختکن و زمین بسیار باارزش است. وقتی در دسترس باشد سرخی بازیکن بسیار مهمی برای تیم است. توصیه من این است، اما همان‌طور که در مورد بوسکتس یا آلبا اتفاق افتاد، اینها تصمیمات شخصی هستند که فرد خودش باید بگیرد.»

کارت آبی: «به نظر من باید آن را امتحان کنیم. فیفا در این موارد به خوبی کار می‌کند و ابتدا چیزهایی را در رده‌های پایین‌تر امتحان می‌کند و اگر جواب ندهد، کنار می‌گذارد.»

جدال تعیین‌کننده رئال مادرید - خیرونا: «بهترین چیز برای ما این است که فردا برنده شویم و امشب بازی مساوی شود. در هر صورت یکی از این دو تیم امتیاز از دست می‌دهد که خوب خواهد بود. ما ولی باید 100 درصد گرانادا را ببریم تا سود کنیم. کاری که نمی‌توانیم انجام دهیم این است که مانند روز ویارئال شکست بخوریم، البته ما مراقب اتلتیکو نیز خواهیم بود که فاصله اندکی با ما دارد و هنوز مدعی قهرمانی است.»

دیدگاه‌ها