کد خبر : 2001146 | 22 بهمن 1402 ساعت 03:01 | 19.7K بازدید | 31 دیدگاه

سوپراستار بازی با فلسطین و امارات:

قدوس، ستاره تابناکی که در لحظه حیاتی خاموش شد

سامان قدوس مقابل قطر فاصله زیادی با بازیکن مرحله گروهی داشت.

قدوس، ستاره تابناکی که در لحظه حیاتی خاموش شد

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس در بازی با قطر سایه‌ای از بازیکنی بود که در مقابل فلسطین به میدان رفت و ستاره تیم ملی در خط هافبک بود و طراحی حملات ایران را عهده داشت، او در این مسابقه نتوانست در مواقع کلیدی و سرنوشت‌ساز تاثیرگذار باشد و مهاجمان ایران را صاحب موقعیت گلزنی کند و در خلق موقعیت ناتوان بود.

سامان در شروع تورنمنت 2 پاس گل به نام خود ثبت کرد تا در همان ابتدا به عنوان یکی از بازیکنانی که در طول مسابقات می‌تواند عنوان آقای پاس گل را به دست آورد مطرح شود اما روند ادامه‌دار نبود و در دیگر مسابقات ایران بیشتر نقش محوری داشت تا آن بازیکن خلاق و درخشان مقابل فلسطین، عملکرد قدوس در مقابل هنگ‌کنگ چندان تعریفی نداشت و در بازی با امارات مجدد کیفیت بالایی از خود نشان داد.

در بازی با سوریه او در نیمه نخست بازی خیلی خوبی انجام داد اما در نیمه دوم تحت تاثیر شرایط مسابقه از جریان بازی کنار رفت، در بازی با ژاپن مانند دیگر بازیکنان ایران دوید، جنگید و خلاقیت او تحت تاثیر شرایط مسابقه قرار گرفت!

1989207

آخرین بازی قدوس در مقابل قطر یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای او بود که 39 پاس برای بازیکنان ایران ارسال کرد و 11 پاس او توسط مدافعان حریف قطع شد تا آمار ضعیفی در بازی‌سازی در اختیار داشته باشد. این آمار هم کافی نیست، چرا که او در دو صحنه می‌توانست با تصمیم مناسب بازیکنان ایران را صاحب توپ کند اما یک بار ارتفاع پاس او بیش از حد زیاد بود و بار دیگر اقدام به شوت‌زنی کرد تا موقعیت از دست برود.

امیر قلعه‌نویی در این مسابقات حساب ویژه‌ای روی قدوس باز کرده بود و در تمامی مسابقات از ابتدا درون زمین قرار گرفت و تحت هر شرایطی یکی از یازده بازیکن مورد اعتماد او بود، قدوس در مقابل قطر اگر عملکردی مانند بازی با فلسطین را به نمایش می‌گذاشت بدون شک ایران توان عبور از این مرحله را داشت و خود او هم می‌توانست ستاره ایران در این تورنمنت باشد اما افسوس که او در این بازی ستاره نبود!

دیدگاه‌ها