کد خبر : 2001183 | 21 بهمن 1402 ساعت 18:42 | 10.1K بازدید | 5 دیدگاه

هیجان اسطوره رئال از میزبانی NFL در برنابئو

ایکر کاسیاس، اسطوره رئال مادرید، معتقد است که برگزاری یک بازی فوتبال آمریکایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اتفاق شگفت انگیزی خواهد بود.

هیجان اسطوره رئال از میزبانی NFL در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، تایید کرد که تماشای یک بازی لیگ فوتبال آمریکایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اتفاقی جالب و شگفت انگیزی خواهد بود.

کاسیاس در لاس وگاس پیش از بازی حساس بین تیم‌های کانزاس سیتی و سانفرانسیسکو در فینال NFL، گفت: "همه شهروندان مادریدی می‌توانند از این مسابقه لذت ببرند. مادرید به بهترین شکل ممکن از این بازی استقبال خواهد کرد."

1989270

روز گذشته NFL اعلام کرد که با باشگاه رئال مادرید برای برگزاری یک بازی از لیگ فوتبال آمریکایی به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو در سال 2025 به توافق رسیده است.

کاسیاس در مورد اولین حضورش برای تماشای این مسابقات گفت: "می‌خواهم از اولین مسابقه سوپربول (بازی فینال فوتبال آمریکایی) لذت ببرم. طرفدار تیم خاصی نیستم، اما می‌خواهم این تجربه را زندگی کنم و دیداری با این اهمیت را تماشا کنم. همه می‌گویند شگفت انگیز است. ایالات متحده آمریکا به دلیل فوتبال به یک مکان استراتژیک بسیار جالب تبدیل شده است. این کشور در سال‌های آینده با میزبانی کوپا آمریکا در سال 2024، جام جهانی باشگاه‌ها در سال 2025 و جام جهانی فوتبال در سال 2026 قابل توجه خواهد بود."

دیدگاه‌ها