کد خبر : 2001196 | 21 بهمن 1402 ساعت 19:21 | 33.3K بازدید | 36 دیدگاه

آقای گل جدید آسیا: اکرم عفیف (عکس)

ملی‌پوش ریزنقش قطر با گلزنی مقابل اردن به صدر جدول برترین گلزنان جام ملت‌های آسیا رسید.

آقای گل جدید آسیا: اکرم عفیف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل اول فینال جام ملت‌های آسیا 2023 در حالی در دقیقه 22 بازی امشب توسط اکرم عفیف به ثمر رسید و این ستاره عنابی‌ها پنالتی به دست آمده توسط خودش را به تور دروازه اردن چسباند که این گل منجر به حضورش در صدر جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها شد.

اکرم عفیف که در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ایران گل دوم بازی را به زیبایی به ثمر رسانده و خودش را پنج گله کرده بود، گل اول مسابقه فینال را هم برای تیم ملی قطر زد تا خودش هم در این رقابت‌ها 6 گله شود.

1989296

تا قبل از شروع مسابقه فینال جام ملت‌های آسیا، ایمن حسین ستاره خط حمله تیم ملی عراق با زدن 6 گل به تنهایی در صدر جدول برترین گلزنان قرار داشت که اکرم عفیف با گرفتن پنالتی و زدن گل مقابل تیم اردن، توانست در کنار ایمن حسین قرار بگیرد تا فعلا جام ملت‌های 2023 دو آقای گل داشته باشد.

در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا عنوان آقای گلی به المعز علی، مهاجم تیم ملی قطر با 9 گل رسید که این فرصت حالا در اختیار اکرم عفیف، دیگر ستاره عنابی‌ها با زدن 6 گل قرار دارد.

1989298

اکرم عفیف در کنار ثبت 6 پاس گل، تا قبل از بازی فینال توانسته بود 3 پاس گل بدهد تا در کنار سردار آزمون و علی جاسم، ستاره‌های ایران و قطر در صدر جدول برترین پاسورها نیز بایستد.

اکرم عفیف در دقیقه 33 نزدیک بود چهارمین پاس گل خود را ثبت کند که ارسال او از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر لوکاس مندز را یزید ابو لیلی با واکنش عالی راهی کرنر کرد تا فعلا صدر جدول برترین پاسورها تغییری نداشته باشد.

دیدگاه‌ها