کد خبر : 2001198 | 21 بهمن 1402 ساعت 19:24 | 13.3K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره آرسنال: آرتتا نگذاشت در تابستان بروم

گابریل ماگالائش، مدافع آرسنال، اعلام کرد که گفتگوی او با میکل آرتتا در تابستان این بازیکن را متقاعد کرد تا در جمع توپچی‌ها بماند.

ستاره آرسنال: آرتتا نگذاشت در تابستان بروم

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ماگالائش، مدافع آرسنال، اعلام کرد که صحبت‌های میکل آرتتا در تابستان او را متقاعد کرد تا در این باشگاه بماند.

این مدافع برزیلی علیرغم ایفای نقش کلیدی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر، پس از ورود یورین تیمبر، مدافع آژاکس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موقعیت خود را در معرض خطر دید.

با این حال، صحبت با آرتتا برای متقاعد کردن او برای ماندن در شمال لندن کافی بود. او به "پی‌ای مدیا" گفت: "مشخص است که در ابتدا سخت بود. می‌خواستم بازی کنم و برای من بسیار سخت بود، اما فهمیدم که نقشه مربی چیست. برای هر بازیکنی سخت است که در تیم نباشد اما اکنون به تیم برگشته‌ام و می‌خواهم سخت کار کنم تا ارزشم را ثابت کنم."

1989303

او درباره گفتگو با سرمربی آرسنال ادامه داد: "آرتتا با من صحبت کرد و به وضوح دلایل این تصمیم را توضیح داد که چرا باید بمانم. مهمترین چیز این بود که تمرکز و اعتماد به نفس داشته باشم. مربی می‌دانست که چقدر برای تیم مهم هستم. بنابراین خوشحالم که برگشتم و می‌توانم در هر بازی به تیم کمک کنم. خوشحالم که به تیم برگشتم و امیدوارم بتوانم به آن‌ها کمک کنم تا پیشرفت کنند."

1989305

این بازیکن 26 ساله در اولین بازی فصل آرسنال در لیگ برتر نیمکت نشین بود و به عنوان یک تعویض دیرهنگام وارد زمین شد. تیمبر در پایان نیمه اول این بازی آسیب جدی دید و از آن زمان دور از میادین است. غیبت این ستاره هلندی این شانس را برای گابریل فراهم کرد تا به ترکیب اصلی بازگردد. او از آن زمان در 21 بازی در ترکیب آرسنال حضور داشته است.

دیدگاه‌ها