کد خبر : 2001238 | 21 بهمن 1402 ساعت 21:42 | 98.3K بازدید | 192 دیدگاه

نظر عجیب استیلی برای بهترین گلر جام!

پیشکسوت فوتبال ایران اظهار نظر عجیبی درباره انتخاب بهترین گلر جام ملت‌ها داشت.

نظر عجیب استیلی برای بهترین گلر جام!

به گزارش "ورزش سه"، برنامه جام 2023 در شبکه سه در حالی پس از مسابقه فینال آسیا بین قطر و اردن با حضور حمید استیلی به‌عنوان کارشناس پخش شد که او اظهار نظر غیرمنتظره‌ای در خصوص انتخاب بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها انجام داد.

مشعل برشم، گلر جوان تیم ملی قطر عملکرد خیره کننده‌ای در جام ملت‌های آسیا داشت و یکی از عوامل موثر صعودشان به فینال این رقابت‌ها به ویژه با مهار سه پنالتی مقابل ازبکستان و نمایش استثنایی برابر ایران بود، به‌عنوان بهترین گلر جام 2023 انتخاب شد، اما میثاقی و استیلی نسبت به انتخاب ای‌اف‌سی اعتراض داشتند.

در شرایطی که تلویزیون مشغول پخش جشن قهرمانی، خوشحالی بازیکنان قطر و معرفی برترین بازیکنان جام ملت‌های آسیا 2023 از سوی ای‌اف‌سی بود، به یکباره محمدحسین میثاقی خطاب به کارشناس برنامه عنوان کرد: «آقای استیلی! برای بهترین دروازه‌بان احتمالا گلر قطر را انتخاب کنند؟ ظلم است انصافا!»

ویدئو: 324363

پس از این اظهار نظر توسط میثاقی، استیلی با نیشخند زدن به انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: «واقعا بیرانوند ما کجا این کجا ولی قطعا از تیم قهرمان یا نایب قهرمان انتخاب می‌کنند.»

استیلی در شرایطی چنین اظهار نظری را انجام داد که علیرضا بیرانوند در جام ملت‌های آسیا نتوانست عملکرد مورد انتظارش را داشته باشد و غیر از دیدار برابر هنگ کنگ در دور گروهی، کلین‌شیت دیگری ثبت نکرد.

همچنین استیلی در ادامه اظهاراتش گفت که المعز علی در دوره گذشته عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌ها را به دست آورد که در واقع این صحبت هم اشتباه بود و در دوره 2019 عنوان بهترین بازیکن مثل همین دوره به اکرم عفیف رسید.

دیدگاه‌ها