کد خبر : 2001243 | 21 بهمن 1402 ساعت 21:50 | 26.4K بازدید | 25 دیدگاه

گل اول لورکوزن: ستاره مطرود بایرن انتقام گرفت! (عکس)

یوسیپ استانیشیچ بازیکن قرضی بایرن در بایرلورکوزن موفق شد گل اول و حساس این تیم مقابل باواریایی‌ها را به ثمر برساند.

گل اول لورکوزن: ستاره مطرود بایرن انتقام گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حساسترین بازی هفته بوندسلیگا، بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در ورزشگاه بای آرنا شهر لورکوزن به مصاف یکدیگر رفتند. باواریایی‌ها در صورت پیروزی خارج از خانه بعد از بیست و یک هفته به صدر جدول می‌رسند و لورکوزن در صورت پیروزی اختلاف امتیاز را با قهرمان 10 دوره قبلی بوندسلیگا به 5 امتیاز افزایش می‌دهد و گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برخواهد داشت.

تیم سرحال و هجومی ژابی آلونسو موفق شد خیلی زود گل اول را به ثمر برساند. بایرن در ابتدای بازی تحت فشار حملات لورکوزن قرار گرفت و این فشارها برای صدرنشین بوندسلیگا در دقیقه 18 به ثمر نشست. جایی که بعد از یک پرتاب در زمین بایرن و با گردش توپ خوب تیم میزبان توپ در جناح راست به روبرت اندریش رسید و این ستاره سانتر کوتاه و زمینی خود را به دهانه دروازه بایرن فرستاد. توپ او از مقابل مدافعان بایرن عبور کرد و در سمت چپ و تقریبا کنار تیرک افقی به ‌ استانیشیچ رسید و این ستاره هم با یک بغل پای راست به سادگی دروازه را باز کرد.

1989419

استانیشیچ فصل گذشته در برنامه‌های توماس توخل جایی نداشت و از ماه مارس تا پایان فصل تنها 4 بار به میدان رفت تا برای کسب دقایق بیشتر در زمین به صورت قرضی در تابستان به لورکوزن بپیوندد. او در لورکوزن به یکی از ستاره‌های تیم ژابی تبدیل شده و به عنوان بازیکن فیکس 19 بار برای لورکوزن به میدان رفته است. این ستاره 23 ساله موفق شد اولین گلش برای لورکوزن، و شاید یکی از حساس‌ترین گل‌های دوران حرفه‌ای‌اش، را مقابل تیم سابقش به ثمر برساند.

1989420

دیدگاه‌ها