کد خبر : 2001248 | 21 بهمن 1402 ساعت 22:20 | 20.8K بازدید | 5 دیدگاه

مارتین دمیکلیس:

این ستاره برای موفقیت در سیتی باید به کلاس زبان برود!

مارتین دمیکلیس، سرمربی ریورپلاته، با تمجید از کلودیو اچوری، ستاره تیمش که به منچستر سیتی پیوسته، به او توصیه‌هایی کرد.

این ستاره برای موفقیت در سیتی باید به کلاس زبان برود!

به گزارش "ورزش سه"، اچوری ۱۸ ساله پس از درخشش در ریورپلاته و تیم ملی جام جهانی نوجوانان توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرد و در نهایت منچستر سیتی موفق شد او را جذب کند.

دمیکلیس که از سال ۲۰۲۲ سرمربی ریورپلاته است و شناخت خوبی از اچوری دارد در مصاحبه جدیدش درباره او اظهار نظر کرده است.

1989439

سبک بازی اچوری؟
او یکی از بهترین بازیکنان جوان در جهان است. دلیلی که کمتر از دیگر بازیکنان به او پرداخته می‌شود این است که در آمریکای جنوبی بوده و رسانه زیادی نداشته است. او در حال تکامل است و یک سبک بازی خاص دارد که هر کسی آن را ندارد. مطمئنم اگر در جایگاه درست قرار بگیرد و تلاش کند در چند سال آینده می‌تواند به یک بازیکن بزرگ در فوتبال تبدیل شود. سیتی یک الماس برای تیمش خریداری کرده.

او شرایط موفق شدن در سیتی را دارد؟
بدون شک. او علاقه زیادی به فوتبال دارد. او تکنیک فردی عالی‌ای دارد و وقتی با توپ کار می‌کند این را می‌فهمید. سیتی مربی‌ای دارد که در درک از فوتبال بهترین است. فکر کنم هیچکس بهتر از پپ وجود ندارد که اچوری را به او بسپریم.

انطباق با فوتبال انگلیس؟
به‌نظر من او باید کلاس‌های انگلیسی را شروع کند. این می‌تواند برای او یک برتری باشد. چه بخواهید چه نخواهید این یک مزیت بزرگ است. در زمین باید به دستورات مربی گوش کند و تا می‌تواند در همه موضوعات با کادر فنی مشورت کند. تمام تمرکز او باید بر روی همین موارد باشد تا در فوتبال اروپا موفق شود.

دیدگاه‌ها