کد خبر : 2001259 | 21 بهمن 1402 ساعت 22:44 | 23.1K بازدید | 48 دیدگاه

توقف‌ناپذیر: بلینگام گلزن‌ترین هافبک رئال در قرن ۲۱

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، بازی‌های درخشانش برای تیمش را با درخشش برابر خیرونا ادامه داد.

توقف‌ناپذیر: بلینگام گلزن‌ترین هافبک رئال در قرن ۲۱

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام بهترین بازیکن رئال مادرید در این فصل بوده است. او در تابستان ۲۰۲۳ وارد مادرید شد و خیلی زود توانست بالاتر از حد انتظارات ظاهر شود.

او رکورد را پشت رکورد شکست و از لحاظ گلزنی در بازی‌های ابتدایی از بسیاری از بزرگان و اسطوره‌های رئال مادرید عبور کرد تا اولین سال حضورش نشان از ظهور یک ستاره در مادرید بدهد.

1989459

او امشب برای بازی حساس مقابل خیرونا هم در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت. در دقیقه ۳۵ وینیسیوس جونیور پس از اینکه یک گل زیبا به ثمر رسانده بود، یک پاس گل فوق‌العاده هم ثبت کرد. او از سمت چپ بلینگام را در محوطه‌ جریمه خیرونا به توپ رساند. ستاره رئال که به شکلی عالی در میان مدافعان حریف فرار کرده بود در برابر گازانیگا به راحتی دروازه را باز و بازی را ۲-۰ کرد.

1989458

درخشش بلینگام ادامه داشت. در دقیقه ۵۴ وینیسیوس باز هم از سمت چپ یک حرکت عالی را شروع کرد. او مدافعان حریف را به هم ریخت و وارد محوطه شد اما ضربه‌اش را گازانیکا دفع کرد. روی ریباند اما شانس با مهمان یار نبود و بلینگام در مقابل دروازه به راحتی گل سوم را هم به ثمر رساند تا امیدهای خیرونا برای کسب نتیجه خوب از این بازی به حداقل برسد.

ویدئو: 324364
ویدئو: 324369

جود بلینگام با دو گل امشبش رکورد تازه‌ای را هم به ثبت رساند. او به تنها هافبک رئال در قرن ۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود در یک فصل لالیگا ۱۶ گل بزند.
حالا او در آستانه رسیدن به رکورد ۲۶ گل (۲۱ گل در لیگ) فرناندو هیرو است. چیزی که در ابتدای فصل غیرممکن به‌نظر می‌رسید. رادومیر آنتیچ در فصل ۹۲-۱۹۹۱ هم چنین آماری دارد. گوتی با ۱۸ گل در فصل ۰۱-۲۰۰۰ هم در رده بعدی است.

دیدگاه‌ها