کد خبر : 2001268 | 22 بهمن 1402 ساعت 07:11 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

تک گل النعیمات به نام اردن، به کام قطر!

یزان النعیمات گلزن تیم ملی اردن در لیگ ستارگان قطر به میدان می‌رود!

تک گل النعیمات به نام اردن، به کام قطر!

به گزارش ورزش سه، یزان النعیمات ستاره تیم ملی اردن در جام ملت‌های آسیا نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و به عنوان یکی از بازیکنان جوان و تاثیرگذار فوتبال آسیا خود را مطرح کرد در تیم الاهلی قطر به میدان می‌رود.

این بازیکن 24 ساله در ترکیب الاهلی نمایش خوبی ارائه کرده بود و در دو سالی که برای این تیم به میدان رفته 14 گل به ثمر رسانده است و پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا باید ادامه مسیر فوتبالی خود را در لیگ قطر دنبال کند و با درخشش در ترکیب تیم باشگاهی به دنبال پیشنهادات از تیم‌های مدعی لیگ قطر و حتی لیگ روشن عربستان باشد!

1989485

4 گلی که در فینال جام ملت‌های آسیا رد و بدل شد توسط بازیکنان شاغل در لیگ ستارگان قطر به ثمر رسید تا تک گل اردنی‌ها هم به نوعی قطری‌ها در آن سهیم باشند و حداقل هواداران تیم الاهلی از درخشش بازیکنان تیمشان خوشحال باشند.

النعیمات در این دوره از مسابقات 4 گل به ثمر رساند و به همراه اوئدا بازیکن تیم ژاپن مشترکا در رتبه سوم برترین گلزنان جام قرار گرفت.

این بازیکن جوان با ادامه درخشش و تکنیک و استعداد بالایی که دارد می‌تواند یکی از ستاره‌های لیگ قطر باشد و در آینده اعتبار بیشتری به فوتبال باشگاهی این کشور ببخشد.

دیدگاه‌ها