کد خبر : 2001269 | 21 بهمن 1402 ساعت 23:18 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

تقلید شادی گل گلزن اینتر از ستاره NBA (عکس)

آلساندرو باستونی، مدافع اینتر‌، اعلام کرد که به دلیل علاقه زیادی به استفان کری شادی او را پس از گلزنی مقابل رم به نمایش گذاشته است.

تقلید شادی گل گلزن اینتر از ستاره NBA (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلساندرو باستونی پس از بازی مقابل رم اعلام کرد که از شادی استفان کری، اسطوره NBA، تقلید کرده است.

اینتر امشب یک بازی سخت را با برد پشت سر گذاشت. آن‌ها در نیمه اول با نتیجه 2-1 شکست خوردند. با این حال در نیمه دوم مارکوس تورام یک گل زد، آنخلینو به اشتباه دروازه رم را باز کرد و آلساندرو باستونی آخرین گل را زد تا اینتر 4-2 برنده این بازی شود.

باستونی پس از بازی به DAZN گفت: "نیمه اول افتضاح بودیم، ما اصلا شبیه به خودمان نبودیم، با نگرش اشتباه وارد زمین شدیم و رم ما را بلعید! مربی بین دو نیمه به ما گفت که فقط باید خودمان باشیم و این همان کاری است که از ابتدا نیمه دوم انجام دادیم. بیشتر از تاکتیک، فکر می‌کنم که با ذهنیت و رویکردتان در بازی‌ها برنده می‌شوید. رم در نیمه اول از ما قوی‌تر بود و تهاجمی‌تر بود، آنها ما را بلعیدند، اما ما در نیمه دوم بازی را تغییر دادیم."

1989488

شادی گل عجیب؟

مدت زیادی بود که گل نزده بودم، بنابراین از این موضوع خوشحالم. من عاشق NBA هستم و استفان کری برای من یک الگو است، بنابراین می‌خواستم این شادی را مانند او انجام دهم.

برد پیش از بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید در چمپیونزلیگ؟

این یک پیروزی اساسی بود. این برد برای بقیه هفته به ما آدرنالین داد. ما مشتاقیم، می‌دانیم که رفتن تا پایان لیگ قهرمانان به چه معناست و می‌دانیم که شکست در آخرین مرحله چقدر دردناک است. ما می‌خواهیم دوباره تمام راه را پیش برویم و این بار با یک نتیجه متفاوت به پایان برسد.

دیدگاه‌ها